Pages

Friday, March 11, 2011

sejujurnya,saya memang kecewa




sebenarnya,banyak kali saya menangis untuk hari ni.tak tahu macam mana nak luah.nak bagitau pun payah.masalah terbesar mengenai

PSM.nampak tak saya sedang bold,guna saiz huruf yang besar punya?nampak tak?nampak tak?

stress.entry yang sebelum ni pun dah menunjukkan stress kan?

ok.supervisor saya mintak saya drop subjek PSM.DROP ok.DROP.sebab dia takut saya tak sempat siap.dengan chapter 1,chapter 2.bila saya dengar satu-satu,saya sedih.memang sedih.semangat hilang entah ke mana.laut agaknya.seolah-olah supervisor tu melemahkan semangat saya.beliau sempat tanya pasal CGPA ok.CGPA.saya tak marah cuma kecewa.kecewa.saya tak pandai.tak bijak.tak bagus.tapi...sebenarnya,mintak SV saya faham bahawa PSM tidak diukur melalui CGPA.


saya frust tahu tak.frust.mengadu kat mr lee.nak selesaikan semua benda.alhamdulillah.dapat selesai jugak.

kurang dari sebulan,saya kena submit PSM.saya baru nak tunjuk chapter 1.tapi saya explain kat SV yang saya mampu buat.bagi saya kekuatan.bagi sokongan.bukan lemahkan semangat saya.kecewa.tapi,saya sendiri yang kuatkan hati.terasa SV sendiri cabar saya.

pointer yang ada,bukan membuktikan saya ni bagus sebab kawan-kawan keliling saya lagi bijak,pandai.saya tak pernah rasa saya bagus.saya faham yang SV saya suka meletakkan "super duper high exepectation" pada pelajar di bawah dia.saya tahu itu.saya faham.tapi,dia kena kenal siapa saya.behavior.attitude.dengan sokongan dia,insyaALLAh saya boleh.tapi,saya terasa beliau betul-betul melemahkan semangat saya.sangat!saya tak marah.tapi saya kecewa.mood saya memang tiada nak memulakan PSM.



*tunduk lantai.menangis*

kenapa beliau rasa saya akan dapat F?sedih.*tunduk lantai lagi.menangis.kali ini menangis tersedu-sedu.*

beliau buat saya sangat sedih,lemah.kenapa mesti E dan F?haish.adakah saya memang tak layak untuk dapat lebih dari itu?

untuk kawal semua stress,wani terpaksa teman saya ke pasar malam.cari keropok lekor rebus.*tak nak makan yang goreng.takut*.then,saya paksa mouja dan wani teman saya main basketball.dan lepas sampai ke hostel,saya sendiri berfikir.tenung encik asus lama-lama.renung balik apa yang kaunselor pesan pada saya.dan betul...saya memang tercabar.sangat tercabar.even bukan untuk dapat A,at least ada huruf B dalam slip result saya.insyaALLAH.sedih!

betul.saya menangis banyak kali.tak tahu nak menangis macam mana,atas bahu siapa.tak tahu nak mula macam mana.

mungkin sebab saya sakit,doesnt mean saya tak boleh buat kan..tapi tolonglah.....saya perlukan sokongan.....itu saja.saya pun nak grade dengan kawan-kawan saya.saya tak nak postpone!


kecewa.sangat kecewa.orang lain tak rasa apa yang saya rasa.


No comments: