Pages

Sunday, March 27, 2011

entah apesal macam terlucah.18SXXXXXXXXX


tadi aku teman kak teha nak jual hp.drive.mata dah ngantuk.ikutkan hati,memang tak larat.lepas subuh terus buat PSM.memang tak tidur.internet pulak macam mintak penampar kan..

sempat pesan kat kak teha.mintak dia keep talking dengan aku sebab aku mengantuk sangat.aku kena keluar kuantan jugak sebab nak bayar bil. rm55.80.grrrrrrrrrrrr....mata memang kuyu.pergi library pun,zila tegur.act,saya terlalu penat la,dear...thanks for your concern.(~.^)

sambil mata kuyu,buat conversation dengan kak teha

kak,kita pergi teruntum,lepas tu nak pergi mana?

nak tengok wayang tak?

tak larat la nak tengok wayang.mengantuk ni.

akak tak kisah.

akak belanja ain, ok!

*mata dah kelip-kelip*

ok.finally,kak teha belanja tengok cerita ini.



sucker punch!

owh.oleh sebab kak teha yng belanja,takkan saya nak tidur pulak kannnn.mana boleh!bukan senang orang nak belanja!haha.dalam wayang,dok gelak,dok ketawa dah macam kuntilanak.comel.sangat comel.diorang lawan macam sailormoon.memang comel.rasa nak gigit je rambut diorang

ops..no wonder la dalam cinema ramai lelaki yang tonton.

kejap.kenapa anda perlu tengok cerita ini?

1st: pelakon memang comel.

2nd: rambut diorang pun comel

3rd: jalan cerita comel

4th: remind balik macam mana sailormoon lawan time kita kecik-kecik dulu.memang sebijik

5th: kalau kau normal,kau akan suka tengok movie ni.semua seksi.sangat seksi.sampai kak teha pun terkeluar perkataan, WOW!!!!

6th: bila tengok movie ni,macam tengok merong mahawangsa.CGI.kot..chantik.agak-agak dark sikit la.

7th: kalau kau terlalu normal,sebagai lelaki akan suka tengok babydoll joget-joget.demmmmmm..hahaha.


sahabat yang sorang ni,memang kepala blue sikit.kalau dia cakap pelik je,aku malas nak layan.after tengok sucker punch,there's a talk.nama dirahsiakan.

babydoll tu joget best la.

*dialog dirahsiakan.18 SG*

akak ni...selekeh la.cerita benda macam tu.

alar..kita dah 23 ok.

errr...ain 22 ok.eh dah besar sangat ke 22 tu?

abaikan.

tapi,aku tetap nak tengok  ...dalam botol.macam lucah ke?alar..botol je kot.semalam lagi la.deep conversation dengan roomate.dah lama tak lepak sesama sempena earth hour tu.

... dalam botol.macam best la.banyak mesej.pelakon pun best.

bukan nama filem tu a*u dalam botol ke?

dah tukar la.

preview kata best.kalau dah terputus la benda alah tu,takkan boleh jadi sediakala balik.never.kira,jangan la buat benda bukan-bukan.pernah masuk paper yang kes isteri potong,campak tepi jalan.sadis gila ok.

*dialog terpaksa dirahsiakan.18SX*hahahahaha.

*gelak macam nak pecah perut*.tergolek-golek atas katil

kejap.search jap.nak tengok gambar.nak tengok siapa yang berlakon.

*ketawa lagi*

*dah jumpa gambar*.kenapa kena keluar gambar ni dalam google?

entah.ini dah bukan botol ni.dah dalam kelalang kon yang dibakar penunu bunsen!

*gelak terburai*

owh kau...mentang-mentang budak kimia.nama bahan makmal kau nak keluar ehhh...

*gambar bukan yang seperti anda gambarkan.sumpah bukan.sumpah bukan!*hahahahhaha...

menaip entry ni sambil gelak.roomate pandang.takpe.diorang tak baca blog saya ni.hihihi





monster yang buat sendri.satu,yang biru,kak teha buat.yang merah,saya buat.




No comments: