Pages

Sunday, March 13, 2011

ini memang panas ni


gua baru balik main basketball.badan dah basah.

ketiak pun basah.

tiba-tiba hati panas.


ini memang gua sedang marah ni.marah gila ni.marah tahap cipan ni.

lu ada masalah dengan orang lain,tak payah nak babit orang lain eh.

gua memang tak de kena mengena dengan masalah lu.

GUA BARU KELUAR HOSPITAL LA,bangang.

2 minggu gua sakit.

lu ingat,gua sakit sempat ke nak cerita pasal lu?

gua balik,lu nak buat perangai apahal?

lu nak buat muka aneh dengan gua apahal?

sikit pun gua tak pernah ambik tahu pasal lu.

gua tak tahu apa-apa pon.

gua dok diam je kat sini.

dengan semua orang lu memang nak buat musuh ke?

DON'T DO THE SHIT THINGS.

muka cantik,perangai macam ayam.






2 comments:

aleeyaqaisara said...

ayam ke??itik bley??hee

eensalleh said...

kali ni memang gua panas gile beb.