Pages

Wednesday, March 16, 2011

bersemangat gila



heyp dudes!


hari ini sedang busy sebenarnya.sangat ok.sangat.tak..aku nak buat hiperbola.sanggaatttzzz busy ok.hari ini aku tidur 2 jam je.gara-gara report untuk entrepre.sumpah tak tipu.ada 4 report.1 PSM.kau tau tak aku boleh gila?gila tahu tak?arggghhhhh

ini semua gara-gara berjanji dengan aju nak siapkan report itu seawal mungkin.sangat.minum nescafe.konon la kan.tapi...bak kata aju,darah dia tak lut dengan air nescafe.dia makin bertambah menguap ada la!ceh.aku pulak langsung tak boleh tidur.430 pagi baru lelap.bangun pulak pukul 650 pagi.tak best!rasa macam nak korek hidung je.sampai sekarang aku tak tidur ok.gila.

dalam sejarah.untuk kelas hari selasa,aku tak ponteng pun tau..owh.dengan kuiz kat kelas prof abi lagi.dengan banyak hal tak setel lagi.heyyyyy..masa entry ni ditulis...

saya ada beberapa jam lagi akan ke cameron highlands!!!yeay!!

gila la kan.macam excited.tapi tak de la sangat.busy.sangat busy.memang rasa dah nak mati.

tadi wani datang ke bilik tv.discussion.dia nangis.sebab nanti dia rindu saya dan aju.hahaha.terkejut kamek!hihi.

aku kesana bukanlah nak mengorat mamat-mamat kacak kat sana.bukan nak makan atrawbri semata.bukan nak mengambil angin,menghirup suasana.bukan.bukan.

aku pergi atas tuntutan kerja.semestinya REPORT ok.act,aku bukanlah ajk terpenting dalam permohonan proposal.aku hanya ajk biasa.biasa saja.pergi ke sana 20 orang.tak penuh pun 1 bas kan?kang kalau penuh,dah aneh pulak.haish.tentatif pun aku tak tau sangat.hanya semangat packed baju saja.hahaha.siap bebel kat mak,kat abah.anak dia nak pergi cameron ni.muahaha.terima kasih tak terhingga kepada kawan-kawan yang berusaha berjuang untuk proposal tu.gila.terasa macam best semalam.

kau ada ke lari dalam makmal sambil ketiak basah?peluh kat dahi menitik-nitik.tak de kan?

kau ada ke rempit macam orang gila even kau tahu kejap lagi kena saman..tak de kan?

kau ada ke perasaan nak korek hidung sambil kesat kat baju sebab sangat blur.tak de kan?

kau ada ke lepas berlari,nafas macam watson nyambek berlari 100 meter?tak de kan?

kau ada ke print gambar kat KK4 lepas tu time genting la gambar kau tak keluar..tak de kan?

ok.semua benda tu aku buat semalam.berlari dalam makmal macam nak putus urat kentut.

4 hari 3 malam ok.silalah jeles.

thanks to nana,zila,linda,ecah,mira,judin,tasha,jaq,dan semua kengkawan yang tak sempat nak taip nama.bukan tak sempat.tapi malas.sebab usaha korang,sama-sama kita ke sana.terima kasih tak terhingga yawwww...






ini teknik camera.sebenarnya saya gemuk gedempol


sekarang ni payah nak tidur malam.asyik ke toilet tengah malam.waktu kritikal, 1-3 pagi.selalu terbayang ada perempuan rambut panjang jengah muka dalam toilet.balik dari toilet,aku lari-lari.takut ok.

apasal aku tak tidur lagi??
sebab aku tak nak tidur dah.nak tidur dalam bas.dalam 8 jam perjalanan dari kuantan ke cameron highlands tu.boleh lah simggah sebentar ke johor bahru.eh...apasal macam jauh sangat je nak singgah tu?


memula excited.sekarang dah risau.banyak sangat benda nak buat........







No comments: