Pages

Saturday, March 19, 2011

takde DSLR.kadang-kadang dah macam DSLR.boleh?





owh man.aku bariu balik dari cameron highland.letih.tapi oleh sebab toilet sedang penuh,aku terpaksa menunggu giliran.dari menunggu,baik aku menaip kan?entry psal cameron,aku hold on dulu.aku nak cerita benda lain.ha...kejap eh..















ok.aku tak guna DSLR ok.guna SAMSUNG ES60 saja.walaweh!best ok best.tk de la exactly DSLR but,kalau dah mabuk kepayang nak tekan punat DSLR pun tak lepas,kira halal la tu.ni semua zila yang ajar ok.sumpah best.aku excited gila nak belajar lagi guna kamera aku ni.

lupa.kamera ni aku dapat masa bestday 2 tahun lepas.baru sekarang aku berani guna.best.malangnya,nak dapat gambar best macam ni,kena benyak kali cuba.dalam 5 kali percubaan,maybe kau akan dapat gambar yang kau nak.kena banyak sabar.sekarang,kena banyak mencuba lagi.wajib!no edited.setting tu yang main peranan

masa kat cameron highland,semua kawan-kawan aku jadi mangsa.aku try nak hasilkan gambar yang shape di depan tapi latar belakang yang blur.masa zila ajar tu,aku macam tak yakin.now,bila ada gambar yang jadi,aku excited.gila ok!majoriti gambar yang aku upload tu,aku ambil dalam bas.dah la bas goyang-goyang.aku kena banyak sabar.haish.

suka je dapat gambar macam ni.nak dapat DSLR,tunggu la hidung tumbuh tanduk.den pakai apo yang ado jo lah!




ada iras-iras orang eskimo tak?




2 comments:

amoi_dulli said...

sedih. gmbr sy xda. trasa ngn enn.

miss aieen said...

my dear..you busy with ur oye.tak mau kacau.nanti,kita tangkap gambar sama2 ok.hihi.btw,ok tak gambar ni?