Pages

Saturday, March 26, 2011

sebenarnya,nak cerita spaghetti je.mengarut sampai ke laut




alahai...alahai..minggu ni asyik hadap PSM.tukar tajuk last minute.sangat last minute.meleleh airmata mak cik temah..haish.tapi takpe.2 minggu tinggal.semangat kena ada.orang cakap tak boleh,kita tetap kata boleh.tapi tu la..semangat hilang pulak.

semalam jumpa prof razak,aku dah setel bahagian 1.act,chapter 1.hope approved gila-gila la.kalau tak,aku yang gila.ada masa dua hari je tahu.mata macam panda.bila dah setel,mesti lah nak print kan?bila nak print,kena la pergi kat printing service kan?masalahnya,printing service macam hidup tak hidup.aku terpaksa pergi ke setiap bilik yang provide printing service ni. semuanya EMPTY.kosong.time tu printer tak elok,ink dah habis.dari blok C14, aku berlari-lari comel ke setiap blok.demmm.....akhirnya,kat blok C3 baru dapat print.kau tahu tak aku naik setiap blok sampai ke tingkat 4?tahu tak tingkat 4 tu tinggi melangit?ketiak,belakang,kepala dan segala bentuk kulit,berpeluh.cis.dah tak wangi.

dengan test berlambak.bukan re-test la.tapi oleh sebab aku tak sihat dalam 3minggu tu,aku terpaksa ambil.jumpa dekan.ambil dengan dekan.comel ok.dia baru balik solat jumaat.comel sangggaaaattt

isnin ni,aku dan semua supervisee prof razak kena bergerak ke muadzam.pergi library UNITEN.nak kena cari sebanyak mungkin journal pasal PSM.(T.T).masa dah suntuk gila.terpaksa ke library.prosedur memang leceh.

memang penat.sehari suntuk aku berlari sana,berlari sini.watson nyambek pun kalah kot.

balik je bilik,aku pesan kat siti nur aju.lepas asar.

aju..kang kalau aku tidur,jangan kejut aku.aku bangun maghrib ke,bila ke,jangan kejut.

tapi....macam hampeh bila aku tengok cerita jackie chan.gelak macam kuntilanak tengok cerita tu.zzzzzzzzz...masalhanya,aju pun join sekali.adeh 



malam pulak,ada discussion.technology assessment.have with them.full of laugh.tapi tu la..aku selalu bertekak dengan nana.dah penat bertekak, dia belanja roti canai kat gerai pakcik yang sedap tu.grrr...memang sedap.

thanks nana!

owh ya.hari kelmarin,abah salleh dan atuk said datang sini.jenguk kejap.aku dah macam nak lompat-lompat.kejap eh.




abah ada hal sikit kat jerantut.dia gerak terus ke rumah atuk said.actually,bapa mentua ok.they're very close.if i have a husband,i want my husband keep close with my father.it is super duper cool.*eh..berangan nak berlaki ke,aieen oi??*tak..aku rasa sweet bila menantu rapat dengan mentua.comel kan??

abah call, cakap dah depan masjid UMP.owh,aku nak menjerit.jumpa abah,terus peluk abah salleh.dah tak malu dah nak nangis kat masjid walaupun ramai je lelaki-lelaki berkain pelikat pandang.tak peduli.nangis lama kot.peluk abah salleh kuat-kuat walaupun aku yang lebih besar dari dia.tapi,tak kira.abah gua kan>sukahati gua la!haha.owh.memang rindu.sangat rindu.dengan pressure hal kat sini.lepas tu,cium pipi atuk said saya!hihi.tapi aku tak merengek nak balik pun.sebab aku kan best.haha.jumpa 2 jam je ok.sadis kan?

ada hal yang jadi malam tadi.saya geram sangat.marah sangat.rasa macam nak terjun bangunan.memang terbakar tahap ayam la ni kan.bakar ayam,sedar rasanya.bakar hati,rasa nak belasah.bengkak mata ok.sebab geram.eh.dah la.tak mau cerita sedih.

tadi,tasha cakap nak masakkan saya spaghetti!yeay!!!!!!!




itu dellot.i give its name as dellot.dah mak bapak dia tak nak bagi,saya bagi la sesuka hati.muahaha.saya suka peluk dellot.itu bukan saya punya.tasha's boifren gift.from cameron.geram tengok benda tu.rasa nak gigit pipi dellot.may i have one?


kejap.siapa tasha?


yang sebelah kiri tu tasha.yang sebelah tasha,entah.tanya sendiri.jangan salah jantina pulak eh.

sebab,masa birthday saya,harap dia masakkan untuk saya.tapi segan nak cakap.spaghetti itu memang sedap.pernah rasa.since kak ila's birthday.dulu malu nak cakap.sekarang tak malu nak mintak.hahaha.tak sabar nak makan malam ni!



No comments: