Pages

Tuesday, March 22, 2011

sedih sikit.



saya sedih.kesedihan.bersedih.berkesedihan.bersedih-sedihan.

saya geram.nak meluah,rasa tak best.

pusing kanan,tak nampak orang.

pusing kiri,orang dah pergi.

pusing belakang,orang tu tertinggal.

pusing depan,nampak diari online.

mengadu kat diari online saja lah ye.

eh..nak mengadu apa ni?

terasa kudrat yang diberi tak pernah dihargai.aieen...tak mahu sedih ya.aieen kan best.orang buat macam tu,aieen buat bodoh je la eh.

jangan bersedih.jangan.mulut di muka untuk senyum.bukan untuk mencebik.

tertanya-tanya..kalau awak dah lupa kita,kita pun terpaksa lupa kat awak.






5 comments:

nnm said...

tambah satu lagi imbuhan.
menyedihkan. huhu.

kalau awak berani lupakan kita, kita geletek sampai berairmata awak. haha. *ini ketawa kejam* ;p

eensalleh said...

eleh..kalau awak dah lupa kita,nak buat macam mana.huhuu

nnm said...

tetada maknanye dpt lupakan awak.

housemate kita skrg ni, sebiji macam perangai awak.
>>malas makan ubat bila demam
>>nak bermanja terlebih bila sakit
>>sharing2 poblem
>>chubby2 tapi comel
>>berspek mata

satu je lain sket. dia kekadang, pakai contact lens. hehe.

so, cecite cemana kita nak lupakan awak?

eensalleh said...

alahai......ini yang rasa nak joget-joget ni.hihihi.

i know...you miss me a lot kan.hahahaha

nnm said...

hahaha.

jejoget jgn sampai terkehel pinggang. ;p