Pages

Wednesday, March 2, 2011

siapa kata orang sakit tak boleh nak menggatal?

terima kasih yang mendoakan.kesihatan kembali pulih.dah berapa lama tak makan nasi?mahu jugak 5 hari tak makan.bukan nak diet.tapi selera memang macam hampagas.

act,saya sedang berasa hati.sedang tunggu seseorang,tapi khabar berita entah ke mana.

lepas satu-satu masalah datang.dugaan terbesar sungguh sebenarnya.kadang-kadang saya tak pernah terfikir akan selemah ini

terima kasih kepada yang mendoakan,mengambil berat.macam tak caya pulak kan.kehkehkeh.

angah saya bertungkus lumus menjaga saya di hospital tawakal.owh.memang malu.ada nurse lelaki kacak inject saya di tangan,meleleh-leleh air mata sebab takut.

pitam di toilet sebab tengok darah sendiri kat dalam salur air tu.ok.memang ngeri tengok darah.angah dengan perut boyot tu susah hati tengok adik dia dah macam mayat hidup.

ok.dia tolong pakaikan seluar,pakaikan baju,tolong masuk toilet,tolong urut badan,tolong suap makanan,tolong pakaikan stokin.pucuk pangkal,angah uruskan semuanya.dari luar,sampai dalam.along bersalin,dia tolong.aku sakit,dia tolong.nasib baik kitorang ni perempuan.tak rasa sangat.huhuhu.tapi rasa aneh la jugak kan bila ada orang kat dalam toilet sesama dengan kita.huhu.

tak boleh nak makan nasi sampai sekarang.lemah betul.


 i hate this part


stokin aju,sweater saya,selimut peach saya.



see..ada tv.best.kat bawah tu katil saya.cukup sebulan,akan tergolong kategori obes.

NAK UCAP TERIMA KASIH kat kengkawan malam tu.susah payah jaga saya.aju,wani,mouja,kak raudzah,kak teha.owh..thanks to umi sebab lipatkan baju saya.sampai wani and mouja nangis-nangis la kan.kehkehkeh.i dont know why they're cried on that night.im still wondering.semangat diorang angkat saya dari tingkat 2 sampai depan masjid UMP.terharu ok.nasib baik larat kan..tak yah nak angkat guna kren kan...

kempunan nak makan bubur mcD.

heaven gila duduk kat hospital tawakal tu.ada tv,makanan best,toilet pun best,tak ketinggalan,nurse memang kacak belaka.siapa kata orang sakit tak boleh nak menggatal?





2 comments:

ORIKAMI. said...

take care of urself la cik AIEEN!!

miss aieen said...

i'll do la encik ahmad muzaffar!!tolong doakan ok..