Pages

Wednesday, April 6, 2011

gelak sambil ber PSM



ini hari ini punya cerita.bangun pagi,sebelum subuh dah terpacak depan laptop.nak buat PSM tapi macam hampagas.download kejap ABPH 2011 yang hari tu aku tak tengok.best.padahal pagi ni aku ada test dengan prof abi ni.grrr...tapi takpe.layan kejap ABPH,dah puas gelak, baru bace buku.jawab pun dengan muka selenga je..demmmm..

sehari suntuk aku buat PSM since aku jawab test tu.benci PSM.dia buat hidup saya merana.ok.ni nak terus terang.mungkin macam bangang.tapi inilah hakikat.



kau nampak gambar ape tu? tu aku print screen.ada gmbar radhi khalid tu,ada banyak word.sebenarnya,masa buat PSM ni, aku menaip sambil tengok previous research literature review sambil tengok raja lawak.kira buat PSM sambil gelak-gelak.macam ngong kan?eh..nasib baik bergerak jugak jumlah mukasurat PSM aku.hahaha.tak banyak mana pun. what i have to do??anything else?iye...banyak lagi.

PSM.
 introduction: kena tambah 3 muka surat lagi
literature review: kena tambah 8 muka surat lagi
methodoly: kena tambah 3 muka surat lagi

presentation techno.

report techno

presentation TA.

report TA.

report organic's group

report HRM.

semua tu kena buat less than 2 weeks.

ini yang malas nak belajar ni.

mak!!!!!!adik nak kahwin la!stress dah belajar ni.sampai kat kening aku pun tumbuh uban.grrrr..

stress.
stress.
stress.

thanks kepada anda..buat saya senyum,ketawa.thanks jugak sebab selalu sakitkan hati saya ye....much love for you.







No comments: