Pages

Thursday, April 7, 2011

tengah malam



owh.dah rasa nak muntah.jelik.

PSM buat aku nak bunuh diri

hanya mampu siapkan apa yang termampu.

esok jumpa prof razak.apa yang jadi lagi?

takutnye.haish

tadi adam call.dia cakap dia rindu busu dia.

angah pun tanya bila nak balik.

haish..adam rindu busu.

siap tanya aku belajar ok ke tak.dah makan ke belum.alahai...mulut becok macam mama dia jugak.huhu

hari ini saya tunggu beliau online.genap dah 12 jam saya bersengkang mata.tapi tak ada.sedih

tiada semangat untuk senyum.

mana kamu?busy sangat kah sampai langsung tak boleh menegur saya sekejap?

sedih.lama tau tunggu.

i cant make any calls.barred.huhu




kawal perasaan aieen.kawal

mentang-mentang kau tak boleh solat,lepas tu hormon gedik kau mesti meningkat kan?

time ni la kau nak mengada lebih-lebih.

admit.in love again.make me smile.



No comments: