Pages

Saturday, April 9, 2011

mengapa mesti aku?



presentation macam hampagas pagi tadi.aku tak pernah rasa seseram itu depan juri.nervous.no preparation.semua benda yang jadi,tak sangka.tidur pukul 4.terjaga pukul 630pagi.letih tahu tak.letih.nak present pun,mata dah kuyu

the worst presentation i ever had.

sambung tidur dari pukul 12 tengahari sampai pukul 441 petang.dah macam anak ape tah.sumpah letih.haish.

tadi keluar dengan kawan-kawan.stress gila kan.aku tengok lagi cerita CUN tu.dengan sai.tapi tengok lagi sebab suka.tak kisah pun tengok movie 2 kali.tak de hal.

sebenarnya sedih.sedih.sedih.tapi tak pe la kan.geram tapi sabar saja.

nak cakap kat para lelaki,

kalau tak suka,jangan bagi harapan menggunung.

nak cakap kat perempuan,

kalau dah suka,jangan tunjuk kasih yang tak berpenghujung.


*nafas turun naik *.terfikir...dunia cinta ni memang aneh kan?lelaki memang susah nak hargai perasaan sayang seorang perempuan.hari ini,orang lain yang kena.esok lusa,kita pulak.dugaan pada manusia ni,berbeza-beza.tak akan sama.memang tak akan sama.sabarlah hatimu,wahai sahabat.kalau kau tak ada aku,jiwa kau paling dekat dan paling memahami kau.sabar.sabar ya.



sahabat si pengarang jantung.
dudes...mengapa mesti aku yang terpilih untuk terima semua dugaan??
aku tak mampu nak hadap perasaan sedih ni lagi
kau je yang tahu kisah satu,kisah dua,kisah tiga.
kenapa mesti aku yang terpilih?

esok family day.aku nak tidur.sekarang dah pukul 4 pagi.kena bangun pukul 630 pagi.hebat kan?
aku tau..kau tak sehebat aku.
mata macam panda.










No comments: