Pages

Sunday, April 10, 2011

family day in-techma



owh man..penat ok.penat gila.penat gila.letih.otak macam dah tak boleh pikir apa dah.haish.ada dua benda nak cerita.satu benda gembira.satu lagi cerita sedih.takpe.kita cerita benda yang gembira dulu okkkk..

semalam ada family day di pantia balok,kuantan.under IN-TECHMA.course aku tu weyh.course aku.walaweh.best gila ok.best.semuanya best sampai muka aku pun dah gelap.esok lusa ni,confirm la menggelupas ni.confirm.confirm.grrrrrrr..

bila da acara,mesti ada pemenang kan?ok.

main campak-campak belon.aku partner dengan peyzal.eh..act,kitorang kat kelas panggil dia PEKJA.yes.pekja.nama sebenar dia che wan faiza.lelaki ok.lelaki.rules dia pun,sepasang partner.lelaki perempuan.susah la nak explain nama dia.sebab aku pun tak tau nak explain macam mana.eh.apasal aku mesti nak explain cerita nama dia ni?ok.aku just nak cerita yang aku menang dalam game tu.nombor 1 ok.nombor 1!hahahaha.memang nervous tu,tak payah cakap la.aku dah siap lompat-lompat kat pantai tu bila menang weyh.gila la.risau betul belon tu pecah.huhuhu.good collaboration!hahaha.


main game masuk air dlaam botol.dah la amek air laut.game ni,group aku kalah.malas nak explain.hahaha

main tarik tali.demm..............ini punya game,kena combine dengan lagi satu group.menang weyh.menang!!!!ok.fine.excited gila.dalam game ni,lelaki and perempuan asing la kan.tp,group lelaki pun menang.group perempuan pun menang.alahaiiii..aku dah tak nak main.penat.ops..lupa nak cakap.muka bebudak lelaki masa main game ni,semua serius.nak jawab exam pun tak pernah serius macam tu.gila la!

owh.ada game kotak beracun.permainan tu nampak general sikit.macam fair je la.best jugak.

main bakar-bakar ayam.main siang-siang ketam.main bakar-bakar ketam.banyak gila yang masak.aku tak join sangat pun sebab aku malas nak bau asap.cukup-cukup lah masa kat cameron.so,aku lebih prefer siang kulit ketam ke,basuh pinggan mangkuk ke..tukang makan ke..itu semua aku buat semalam.muahahahaha





















seronok la.aku siap main baling-baling selipar dengan diorang okkk..hahaha.thanks kawan-kawan

done with family day.im tired.badan sakit.nak mintk tolong kau urut,boleh tak?





No comments: