Pages

Tuesday, April 12, 2011

headache



owh.kau rasa aku yang best atau aku memang serba best?

jumpa prof razak,banyak lagi kena edit chapter 3.grrrr

aku kena stay back at ump for 3 weeks.

minggu depan study week.

lepas tu,exam.

after 2 weeks,presentation PSM

finally,3 weeks stay back at UMP ofr my questionnaire design.ya allah...bila la aku dapat balik ni.

esok test PPC

lusa test techno

tulat presentation  TAM.

minggu depan report organic.

minggu depan report HRM.

ok.dah nak mati kan?

segala masalah,aku dah tak sempat nak fikir.

demmmm...

mintak maaf kepada zila sebab tak tolong siapkan report techno.ingatkan tak edit apa-apa.mintak maaf.tidur pukul 930 malam.sorry...

time aku stress macam ni,mesti gastrik aku datang teruk.

sakit menyucuk-nyucuk.masalah,tolong pergi jauh dulu eh.bagi saya fokus kat masalah pembelajaran saya dulu.please

jerawat muncul mencurah-curah.

grrrr...



No comments: