Pages

Wednesday, April 13, 2011

terkesan



hari ini hari rabu dah.kejap je kan?ah..bosan-bosan.

tadi aku bincang dengan mira,feeling and anis pasal chapter 3 PSM.masalah utama,bila SV main tukar-tukar apa yang dia nak,and apa yang dia tak nak.pening.pening.puas bincang,aku terus buat.dari pukul 430petang,sampai la pukul 1030malam.edit chapter 3.ahh..nak cari jurnal satu-satu..letih gila.mira punya PSM jadi mangsa.terpaksa.idea cedok dari sana saja.dah naik muntah dah aku tengok.

grrrr....dah tak mampu nak tengok huruf-huruf ni.

semua dah setel.apa yang tinggal,table of content dan list of references.pening kan?pening ok.pening.nampak biasa je.tapi macam nak bunuh diri.

aku buat PSM sampai tak mandi-mandi.baru perasan tak mandi.demmm..aku tak sedar apa-apa.yang aku tahu,dah malam.wani ajak makan pun,aku tak nak.huhu.penangan PSM.ganas.

sebut pasal wani,semalam ke bilik dia.cerita satu-satu.menangis.tapi dia pujuk saya dengan duduk bawah ketiak beliau.kehkehkeh.tahu tak apa yang paling seronok?bila kita sedih,ada kawan yang akan peluk kita sambil lap airmata kita.nikmat untuk menangis.dan..itu yang saya rasa semalam.terima kasih wani.huhuhuhu.

sebelum berakhirnya tulisan ni,boleh tak nak cakap sesuatu?

peeps,yes i have my own problem.pressure,but dudes,tak perlu sibuk nak ambil tahu semua hal berkaitan dengan saya.tak perlu sibuk dengan siapa saya berkawan,tak perlu tahu dengan siapa saya senyum.sampai barang peribadi pun,nak check.mak aloha pun tak pernah buat macam tu.tak elok kan?terima kasih la sebab berminat dengan kisah saya ni.tapi tak perlu berlebih-lebihan.




ini gambar dulu.dulu.dulu.dah lama dah.

berdoa semoga anda sihat.take care.

tetap rindu baju itik saya.nak balik rumah.


baru nak baca buku sambil dengar raja lawak.nak baca notes sambil gelak.doakan test eh.



No comments: