Pages

Wednesday, May 4, 2011

1 week of pressure




apesal lama tak menaip?jawapan:malas.
apesal kau menaip ni sambil baring? jawapan: malas
apesal kau menaip ni muka kau masam?jawapan: malas sengih
apesal rambut kau lepaskan? jawapan: malas ikat
apesal bangun pagi kau tak cuci muka? jawapan: malas.

entah.memang malas ponnnnggg.

minggu lepas exam.summary untuk exam............

MHC
owh.subjek ni aku memang kekurangan pembacaan sikit sebab busy dengan kes yang jadi kat kuantan parade tu kan.dah tu,dengan pergi balai polis semua tu la kan.semua sekali dah jadi satu.so,masa yang ada macam tak sempat.but,on that day,aku jawab ok-ok saja lah.tapi,soalan yang objektif tu semua killeerrrrsssszzzzzz punya soalan.nasib baik jimmy bagi link supaya try dulu.aku wat sikit-sikit la.nasib baik ada yang masuk.memang masuk hall exam. tawakal.

PPC.
ini punya soalan semua nya sadis.aku amek masa 1 jam untuk pikir soalan tu.sampai aku tenung soalan,sambil aku fikir.."aku ni bangang sangat ke atau soalan ni macam hampagas?".ini memang guna ayat sikit sebab soalan dia memang susaaaaahhhhhhhh gila nak mati.aku kan dok belakang sikit.tengok budak depan,memang nampak semua sedang blur.sangat blur.aku pun duduk relax dulu.cool.aku tak tau cerita pun yang banyak soalan essay keluar sebab sepatutnye soalan pengiraan.ape daddy shariman ni memang nak uji kefahamn dengan soalan essay ke apa.grrrr...dah la carry mark aku rendah je.aku baru perasan,kalau paper daddy in final,aku selalu blur sebab soalan dia memang kengkadang tak terjangkau dek akal.nama pun final kan?tapi aku memang kecewa sebenarnya.sangat ok.sebab aku hope aku dah prepared dah.tapi memang kecewa sebab soalan tersangatlah lain.masa exam,taha sempat tanya kat sebelah,"weyh,susah tak?".aku?buat muka cebik je.huhuhu.tak menahan dah air mata masa tu!tawakal.

TAM.
ini punya soalan,agak sadis jugak sebab ada part yang aku tak ingat sangat.5 markah tuuuuuu..nana,ecah,linda sempat baca depan aku.ada 5 point tapi aku ingat 3 point je....mana lagi hilang 2 point?entahlah.soalan dia agak ok je la.aku try lupa paper PPC tu dengan concentrate paper TAM.dah la dengan letih.tidur.tapi aku tak buat kerja gila tak tidur sebab nanti otak blank.namau.tak semua soalan aku jawab dengan baik.sedih kan?





terus balik johor.jumpa mak abah.tapi...ade kes lagi..

TERTINGGAL bas.hebat kan?first time aku tertinggal bas.cari tiket sampai peluh-peluh.menitik-nitik.benci tau.muka dah bajet comel lepas tu main lari-lari cari tiket.geraaaammmmm.nasib baik dapat.kene duduk belakang sekali.tempat driver bas tu tidur.nama pun tempat tidur kan..aku pun tidur je la.gila penat.dah la lepas jado watson nyambek.huhu

ok.end sampai sini.entry lagi satu,kejap eh.hahaha


aku terkejut apesal ada nama aku ni.
macam main game pulak kan?
come on la.lepas ni.tolong calonkan untuk ABPBH ye.terus dapat kereta.
hahahaha
thanks kat taha walaupun kau salah eja nama aku.grrrrr
nasib kau comel,kalau tak aku dah belasah dah.
dan sejujurnya,aku tak perasan pun yang aku selalu guna "lalalala" tu.
sebab aku jarang guna kot.eh.






gambar ni paling comel.hahaha.
kak raudzah.







No comments: