Pages

Thursday, May 5, 2011

hari bertransform sedunia



semalam keluar dengan aju and umi.saja berjalan tapi senggugut teruk.tak mampu nak jalan.tapi untuk roomate,drive saja sebab hari last nak keluar sama kan...haruslah bersemangat sikit walaupun sebanrnya memang nak balik

duit kat tangan sikit je.ade suit emergency pulak.memang habislah.ingat nak beli seluar sebab seluar tu mengembang kot.sebab bila saya pakai dah jadi aneh pulak.umi kata macam selekeh.

terus masuk 1 kedai.ingatkan nak try je.tapi entah mana datang perasaan gila,terus saya cakap.

amoi,saya nak pakai ini baju dan kain ini sekalang jugak mehhh..*konon slang cina tok siam*

lepas tu,bertukar!bertukar!bertukar!


cardigan
long dress
shirt.
paling seronok,saiz baju tu,saiz S.haha.sudah lama tak menyarung saiz S.memang muat tapi muat-muat je la.haha
sampai tarik tangan aju sebab takut baju tu terkoyak kalau saya pakai.hahahahahahahaha.
nasib baik ok je.risau ok.huhu
mouja mesti jeles sebab kita pakai baju mickey mouse.hihi

semua beli baru terus pakai.gila betul.tapi saya suka dress tu.goyang-goyang.

akmar sarifudin mesti suka kannnn.

bukan saya saja yang transform tau









.

aju dan umi pun terus beli selendang baru.terus pakai!
nice trying.tapi masa ni senggugut teruk.huhuu



tapi.semalam adalah waktu yang cuba buat yang tak pernah dicuba.dapat diskaun untuk ke new york solutions.dapat diskaun untuk try rm15 saja.ok.sejujurnya first time saya buat facial.teringin pulak semalam.so,pergi sajalah.hihi.yela.muka saya jerawat teruk.hormon aktif secara tiba-tiba.dulu kulit saya licin je tapi duduk kat gambang terchenta,banyak pulak yang saya fikir.terus jerawat jadi gunung berapi tapi tak pelah..huhu

act,sangat best rawatan kat situ.lama kot.almost 3 hours! masa 3 jam tu la aju and umi transform jugak.hihi.masa buat facial tu,seronok.orang urut-urut muka kita,letak susu,letak mask,letak macam-macam.rehat sikit kepala otak.hilang stress!

tapi tak lama dah diskaun tu.tinggal 1 hari saja.hurry up guys!try saja.huhu.nak buat selalu,tak mampu.sesekali pun,dah cukup ok dah.hihihihi.









No comments: