Pages

Monday, May 9, 2011

selamat hari mak,ibu,mama.



semalam sangat penat.act,minggu yang tersangat penat.pergi wangsa walk.berjalan-jalan.dengan anak buah la semua.nak beli kasut sekolah sebab kasut sekolah semua dah koyak.=='.aku pun tak paham macam mana boleh koyak.haish.budak sekarang ni mengcangkul tanah la kot.dah koyak rabak kasut si adam dengan si kakak yani

then,adam mintak tolong.

busu,kita beli bunga untuk mama,atuk mak dengan mak long nak?hari ibu kan?

*terkejut*.boleh!

sebak sebab si adam ni baru je umur 9 tahun tapi dia dah tahu nak hargai orang sekeliling dia macam mana.tapi,aku agak tertelan air liur jugak sebab dah beli kasut sekolah adam,kakak lepas tu beli baju pulak.memang hangus la duit tu.tetiba nak beli bunga pulak.time mother's day cenggini memang mahal la harga bunga tuh.grrrrr

beli pulak baju sama dengan adam.tazmania dengan elmo.comel ok.comel.

busu,malam ni pakai baju sama dengan adam ok.

kita tak payah basuh ke baju baru tu?

tak payah.pakai malam ni je ok.kita pakai sama-sama tau.

ok.

*memang gatal la badan aku lepas ni*

aku bukak purse coklat,sambil kira duit parking,duit bunga,duit daun,semua aku kira.argghh..ni cukup ni.tengok muka adam,tak sampai hati nak cakap TAK.

finally,dapat beli.adam and kak yani pun suka!buat surprise.hihi.

malam pulak,along ajak jalan.makan-makan.makan besar la kot.konon nak makan nasi arab kat ampang tu rupanya dah pindah.aku call ikhwan tanya mana kedai baru tu.sebab dulu,kitorang pernah pergi sekali.beli air barbican.macam hampagas sebab aku tak minum habis pun.air bikarbonat rupanya.perut aku tak boleh tahan.tapi,kalau nak try sesekali tu,boleh la.hahaha.

entah mana datang ilham,gerak pergi kampung pandan.al rawsha nama restoran tu.gua ni tak macam segan pulak sebab selekeh gila.tapi,apa boleh buat.aku buat tak tahu saja.huhu.

untuk malam semalam,kitorang sambut untuk along,angah, dan mak aloha sekali.rindu nak kumpul ramai-ramai macam tu.lagipun,aku rasa macam ok je harga dia.untuk 8 orang makan,tak sampai rm150 pun.kira ok la tu kan?tapi memang sedap la.gua nak tambah lebih-lebih pun,gua tepuk perut.

perut,rileks.rileks.kau masih dalam diet lagi ok.

aku sempat pulak ajar abah salleh minum air dari saudi arabia tu.tapi bukan barbican.entah apa nama dia.much better dari barbican sebab gas bikarbonat tu tak kuat sangat.aku pun sempat la teguk dalam 3 kali.raspberry,strawberi dengan apple.memang sedap gila okkkk.sedap

untuk abah salleh dengan mak aloha,they're prefer green mint tea.aku tak sempat rasa,dah habis.uwwaaaa

rm150 consists of:

2 kebab.(sangat besar kebab tu)
2 nasi ayam mandi (dulang besar)
raspeberry
strawberry
apple
2 jug of sky juice
2 jug of green mint tea.
entah apa jenis desert.

kira ok la.memang berbaloi.aku punya perut nak meletup.grrrr













harap tak muntah tengok gambar ni

maaf.aku tak bawak kamera.kualiti gambar sangat tak best

samsung 2 megapixel
nokia 5 megapixel

gambar semua macam tak best.







ya allah..ada tak mak mertua nak kat kitorang yang tak kahwin lagi?

agak-agak,kena reject tak?

owh.come on la.ini muka yang paling comel kot.





No comments: