Pages

Thursday, May 26, 2011

terima kasih kawan-kawan



ALLAH.

please make me strong outside and inside.

petang tadi,terasa aneh betul.cuba tahan airmata tapi tak boleh.sedang solat pun menangis.meleleh airmata.eh.kenapa ni?entahlah.separuh tak khusyuk pun ada.semua ada dalam kepala otak.

ambil angin kat luar.menangis lagi.meleleh airmata.sedih sangat.

nak mengaji,menangis lagi.

sampai bengkak mata.dugaan sungguh.terkejut

lepas keluar jalan sorang-sorang,muhasabah diri sambil tanya,kenapa eh jadi macam ni?kenapa eh?sedih sangat rasa hati ni.ingatkan nak layan perasaan sorang-sorang

mak aloha pulak cerita psal hal kat rumah.allah...dah la dengan pressure kat sini,terasa pula bebanan di rumah.tahu tak perasaan kalau mak kita perlukan kita,tapi kita tak ada kat sebelah dia?mak kata,tak apa.teruskan apa yang kau dah start.mak cuba bagi semangat kat kita padahal kita dah sedih sangat.

sampai depan bilik,kita tak jadi nak masuk sebab kita taknak roomate kita perasan kita nangis.kita diam depan pintu.kita sambung nangis lagi.

tiba-tiba..pintu terkuak..

beb,kau kenapa ni?

aieen,kenapa ni??masalah PSM ke?

aieen ok tak??

kalau aieen tak nak cerita,akak tak nak mandi.

aieen tu.aieen ini..

sebak betul hati kita tadi.kita ingat nak sorok dari semua orang yang kita tengah sedih.kita rasa kita sorang-sorang je tadi.tapi,tak sangka ada juga kawan perasan kita.pujuk kita.

tapi yang paling sedih,bila kita nangis,ada kawan tarik bahu kita sambil biarkan kita nangis atas peha dia sambil pesan,

beb,kau jangan nak cengeng sangat boleh?

.itu kawan yang baik kan?menitik lagi airmata kita.

kita sedang sedih tapi kita tak tahu nak cerita macam mana.terima kasih kawan-kawan.




single??

well allah is looking at you right now and saying:

I AM SAVING FOR THIS PERSON FOR SOMEONE SPECIAL.

:")

namau lagi nangis,'aieen.


tetap menangis sambil menaip entry ini.sakit betul rasanya..allah...tolong kuatkan saya..







8 comments:

mushroom said...

hey gurl.. wats up?
knp entry asyk sedih jak..

aieen kacak said...

tak tau la zila.mungkin sebab dugaan datang lagi.haish.

mushroom said...

hmm.. sabo k.. life is never wonderful without obstacles..

aieen kacak said...

kalau boleh,dah tak nak dah dugaan datang tiba-tiba mcam ni.doakan yg baik-baik saja ye.bangun tido td pun menangis.im weak.im loser.

aleeyaqaisara said...

namau sedih2..kalu ko rase ak perlu ade seblah ko..ak tgu ko oke!~ak syg ko sgt..

aieen kacak said...

huhuhu.aku tahu kau ada cume aku x nak susahkan kau.huhuhu.thanks tau

Ahmad Muzaffar =) said...

aieen! kenalkan la sorang kat gua!!! menarik menarik ! ^__^

aieen kacak said...

ahmad muz: tak tau la kalau kawan2 sy minat kat awk ke tak.muahahaha