Pages

Friday, May 27, 2011

vomited+dot dot dot.




bangun lepas sahur,konon badan kebal.pergi mandi pagi-pagi buta.susah sangat nak tidur tadi.haish.ambik towel badan,ambil towel rambut,pergi jalan menonong ke toilet dalam pukul 530 pagi.

bila mandi,bulu tengkuk meremang,kulit dah jadi aneh.ah sudah..ni baru basuh rambut sikit.dah langsung tak boleh nak bukak mata dah.sumpah sejuk.trrrrrrr...memang lama sangat la tak bangun awal macam tu.huhu

saya puasa tadi.try puasa.keadaan perut tersangat tidak mengizinkan.doa banyak-banyak supaya Allah tak bagi perut saya sakit.saya nak puasa.dah lama tak puasa :"))tak nak manjakan perut sangat.nanti susah nak start puasa.

fatin dok tanya

aieen,kau ok ke?

tak nak bukak puasa ke?

perut kau ok ke?

ookkkkkk..tawakal dalam hati.ni kalau sakit ni,memang kena berbuka ni.tak boleh nak cakap macam -macam sangat.perut ni tersangat aneh

alhamdulillah.berjaya jugak habiskan puasa untuk hari ini.

mahu tahu kesannya apa?

vomited in shower room more than 10 times.

bercirit berbirit pulak lebih 3 kali.

menu berbuka hanya nasi kerabu+air soya panas saja.

masa muntah,semua makanan keluar balik.dengan tauge,dengan air soya,dengan nasi,semua keluar balik.now,perut saya sakit.

whats wrong?entahlah.tahu tak.......masa berpuasa hari ini saya teruji dengan 2 ujian yang hebat.nasib dapat kawal semuanya.allah..tolong lindungi aku.tolong bagi aku kesabaran dan kekuatan.luaran dan dalaman.

eh..kalau orang ikhlas kawan dengan kita,kita lagi lapan belas juta ikhlas nak berkawan tauuuu.


bob lokman (bekas artis) pernah berkata:

sesuatu perjuangan nafsu manusia dari amarah kepada nafsu kamil (kebaikan ) adalah sangat susah.

moga,saya juga dapat berjuang untuk menukar nafsu amarah saya.









2 comments:

mushroom said...

when ur tummy is upset, get sumtg to heal it. take care.

aieen kacak said...

thanks dear.mungkin smalam puasa.masuk angin kot.huhu.u too.take care