Pages

Saturday, June 18, 2011

kl gangster.



now,im typing in front of my lappy.sambil tengok bola malaysia lawan myanmar.come on.patutnya boleh sumbat 5 gol.tapi tuh la.nama pun malaysia......mesti ada overconfident sikit.itu yang buat kengkadang gua bosan dengan player malaysia tu.tapi paling gua kagum dengan s kunalan la.hebak sungguh mung!!!si kembar yang konon hensem,zaquan and zafuan,dah tak ada sengat.lagi la bosan.asyik dok isu pasal artis je.zzzzzzzzzz

dah.stop cerita benda bola.norsharul idlan talha takde.takde mood.

ok.tadi tengok wayang dengan si akmar sarifudin.si chantik manis,masin,masam dan masyuummm.haha.tengok kl gangster la.lu tahu tak apa gua nak cerita pasal cerita gangster tu?

ok.saya bagi empat perpuluhan lapan belas ratus bintang untuk cerita tu.memang best la.siapa kata tak best kan?zizan memang lawak.kalau dah gelak,saya tak akan berhenti gelak.memang kelakar.kalau ada orang nak belanja lagi,memang kali ni memang harap la kan.bagai pucuk dicita ulam mendatang.kalau lebih nak bagi pucuk pun kira bagus dah tuh.hahaha.

dialog yang telah diubah suai antara saya dan akmar sarifudin.

lu kak long ka,lu kanda ka,lu bonda ka,gua tak kira.gombak ni gua pegang!lu sapa!

macam otai kan?sila gerun.maaf.kitorang memang suka berlakon.tu yang jadi senget sikit.zzzzzz

owh ya.akmar sarifudin belanja saya a&w.come on.a&w kot.siapa nak tolak kannn.hahaha.thanks sayang!

ok.lepas balik dari tengok wayang,mak aloha dan abah salleh pergi melaka pulak.along's and angah's family pun takde.kira dah merdeka la kan.hahaha.maka...kami terus berkeputusan nak buat cake.cheese cake dan muffins.wah.seronok-seronok.

gambar?esok la eh.haha.

ok bye.nak sambung tengok s kunalan.hihihi.







No comments: