Pages

Saturday, June 18, 2011

sombong

i think i wanna deactivate my fb account.there's no more things that i can be write on my wall.sudah mula terasa bosan dengan mukabuku itu

tadi teman anita mahi keluar sebentar.i know she miss me.but,what can i do?we're in different way.too busy.

to those my friends,my bestfriends,my good friends, stalkers,or person who doesnt like me and those hypocrites,im not arrogant.saya tak sombong.sangat tidak sombong.terlalu tidak sombong.im busy with my family right now.terlalu banyak masalah sedang kalut dalam diri.saya pun rindu nak hang out dengan semua orang.tapi nak buat macam mana kan..saya sibuk dengan urusan rumah.(~.~)

siapa yang add di fb,mintak maaf bila tak approve.im not easy to do that.saya bukan nak glamour.saya tahu ada orang dapat cari fb saya melalui email diary online ni.cuma saya takut.takut dengan orang tak kenal.sumpah.saya tak sombong.just accepted friend requests from people who are my friends in real life.kalau ada mutual friends pun,belum tentu saya approve.dan tabiat saya,saya tak add gf or bf orang lain.nampak sangat menjengkelkan saya ni kan?

saya tak sombong.sumpah saya tak sombong.saya cuma gila.errr..gila-gila.

saya menaip hanya bercerita diri sendiri.perihal saya.perihal keluarga.perihal kawan-kawan.perihal lelaki dalam hati.saya tak akan kacau kamu.hanya saya saja.



i miss my love tonight.hurm.goodnight love.im trying so hard.









No comments: