Pages

Friday, June 17, 2011

agar-agar



sedang asyik buat kuih.rasa letih sangat.seronok la pagi tadi jalan-jalan kat taman metro tu.

sejak beli mixer,saya belajar macam-macam resipi untuk buat.semangat sebentar saja kot tapi ok la kan.kek coklat yang saya buat pun dapat pujian ni.*kembang hidung sambil dabik dada*.hahaha

owh.alysha sangat nakal.sangat.dan hampir jugak dia kena cepuk dengan saya tadi.

mintak tolong mak aloha tadi

mak..tolong tidurkan alysha eh.dia nakal sangat hari ni.

mak pun mata berat sangat.mengantuk.siapa nak tidurkan mak pulak?

zzzzzzzzzzzz

sumpah sekarang ni sedang semangat nak belajar banyak benda.mak belikan mixer khas untuk kitorang adik beradik.seronok sangat ok.

gembira.tahu tak kenapa gembira?sebab..sebab..rambut saya dah tak gugur lagi.tipulah kalau kata takde langsung kan?tipu penipu la kan?memang ada la.memang gugur tapi cuma sehelai dua helai je.seronok sangat tahu.sangat seronok.hihi.

sebab saya gune satu produk dari arab saudi.pelembap.dan syampu dari arab saudi tu.rambut kembali sihat.tak gugur macam biasa.owh.harga produk tu pun tak mahal.tak sampai pun rm10 untuk satu produk.huhu.plus,rambut saya lebih wangi tau.hahaha.

ok bye.nak pergi buat agar-agar colourful.mahu terdetik rasa hati nak jemput kawan-kawan untuk jamu makanan saya.awak sudi tak nak makan masakn kita?ok.banyak bebel.bye!








No comments: