Pages

Sunday, June 26, 2011

legend



hey..hey..hey..you..you..you...i love you.eh.macam salah pulak lirik tu kan?owh come on.kadang-kadang cipta lirik sendiri lagi best ok.lagi awesomeeeeeee.ok.ini bukan nak berlucah,nak mngeluarkan kata-kata kesat mahupun kata-kata jiwang.bukan.hari ini mahu bercerita untuk kisah tiga hari di dalam kehidupan.

1st: semalam ambik adik sepupu di CFFS IIUM (matrik UIA) di PJ.come on.dari tempat kerja hendak ke sana amatlah lama sebab asyik sesat.zzzzzz..ahli keluarga dan sewaktu dengannya memanggil beliau sebagai abang de.owh man.badan dia tegap,hot,mantap dan sesungguhnya amatlah sasa.rasa macam nak gigit-gigit je.hahahahahahahaha.nasib kau ni budak umur 18 tahun je.kalau tak,dah lama aku ngorat.zzzzzzz.ok fine.last thursday birthday dia dan dia request cheese cake.then i baked for him.then the muffins.saya paksa dia belajar buat juga.sampai comot-comot tangan.

2nd: semalam penuh rumah.bercahaya sebab ramai sangat orang datang.seronok ok.

3rd: semalam,si sedara sebelah abah salleh bercerita susur galur asal keturunan keluarga.dari A sampai Z.sangat seronok.owh.dulu arwah atuk mak saya sangat garang.arwah atuk apak sangat cool.dan saya kenal mereka dari cerita kakak,mak aloha dan abah salleh.huhu.rindu zaman itu

4th: abang sedara saya kata,masa arwah ayah beliau meninggal,dia jumpa surat nikah mak dan ayah dia yang sudah lebih 50 tahun berkahwin.dan untuk lagi best, arwah ayah beliau masih simpan segala surat cinta antara mereka lebih dari 60 tahun lepas!gila lah.ops.lupa nak cakap.abang sedara saya berumur 52 tahun ;))

5th: badan saya tumbuh bisul.dibelakang badan,perut dan pipi kiri.sangat sakit tau takkkkkkkkkkkkkkkkk.dah tak comel dah.sobsobsob

6th: semalam tidur sebelah ketiak mak aloha.hihihi

7th: family members said, YOUR CAKE AND MUFFINS ARE DELICIOUS!.ok fine.seluar dah terkoyak sebab kembang bontot pinggul

8th: eh....kalau saya ada suami pun,saya harap dia akan semua surat cinta saya.sebab,kalau boleh nak frame tunjuk kat anak cucu.mesti legend habis laaaaaaa.

ok bye.








No comments: