Pages

Wednesday, June 29, 2011

temporary


first,thanks to kawan-kawan yang support saya.ada masa saya menangis malam tadi.alah..biasalah.duduk di offfice,tak ingat apa.ingat kerja saja.balik rumah mulalah meracau bukan-bukan.saya cuba menjadi setenang mungkin supaya saya boleh bertindak dengan akal.bukan hati.btw,thanks to friends :))

owh.ada benda nak mengumpat ni.

owh.di office bos sudah mengamuk.menjerit dalam office marahkan seorang sales manager.zzzzzz.saya yang duduk kat tepi dah gigil satu badan.lepas tu,account manager panggil nama saya.lepas tu saya betul-betul mahu beristinjak kat situ.tahu tak perasaan insan yang baru nak mengenali dunia skrin bernombor itu?im so nervous.

saya banyak buat kesalahan semalam dan hari ni..sumpah.mata saya berpinar-pinar tengok nombor dalam skrin.im not so good while numbering.too much memory capacity is needed now.i need to memorize all of them to make my work completed faster.saya masih kurang kefahaman tentang segala susun atur kerja.saya tembel kan?sobsobsob.

 berdoa supaya akak senior tu bersalin lambat sikit supaya dia dah cukup lepaskan saya untuk biarkan saya buat kerja.plus,supaya tak diamarah,ini baru account manager panggil nama saya,pucat muka.tangan sampai berpeluh.entah apa aieen ni.gelabah macam ayam.zzzzzzzz

saya dah mula rasa tekanan.dan conform.confirm yang saya akan beruban sebab kepala otak mula berfikir ligat tentang kerja.

dah mula terima satu persatu permasalahan hidup.itu semua kerja allah

eh,caca sempat berpesan.jodoh itu sentiasa ada untuk kita.kita bukan hanya berserah pasal jodoh.tapi,kita kena usaha.dan saya...saya sudah puas berusaha.now,retired ;)))

berat saya berkurang sekilo setengah.almost 2 kilo.mungkin sebab terlalu penat atau terlalu banyak makan hati.haha.jerawat terlalu banyak.haish.

saya temporary je kan.saya baik.tak pernah kena marah dengan bos.bos saya tu hensem.muda,kacak,putih tapi sayangnya dia dah kahwin..huhuhu


esok nak bangun awal.handphone takde.alarm memlaui otak je.bismikallahumma ahya wa amut.amin.


pssstt: malaysia,kau patut boleh sumbat 3 gol malam ni. dengan taiwan.abang s kunalan memang hebak sungguh.*peluk ketiak kunalan kuat-kuat*.







No comments: