Pages

Sunday, July 24, 2011

ahad berambut

act,mood kita hari ni agak best.ada juga yang tak best.alar...kita sokong harimau malaya gila-gila.kita sayang s kunalan ketat-ketat tapi ada orang cakap kita gedik.eleh..dengki lettewww..*damn.aieen..jangan gedik guna bahasa w tau*

apologize to caca sebab dah janji nak buat muffins tapi tak jadi.bukan taknak tapi ada masalah kesihatan sikit.batuk masih tak kurang.masih muntah.dan maghrib tadi muntah lagi.batuk ini seolah-olah menekan saluran esofagus suapaya semua makanan yang ditelan harus dimuntahkan balik.dah la tak sempat nak tercerna.maka perut saya sakit balik la.bila makan asyik muntah sesaja.cover perut dengan air milo dan air kosong saja.nikmat makan saya ALLAH dah mula tarik sedikit.

hari ini ambil keputusan nak gunting rambut.yela..rambut dah panjang sangat ni.serabut.serabai.terabai.complete.tapi bila nak potong je,mesti saya nangis.yela..sayang gila kot dengan rambut ni.bulu ketiak kunalan pun saya tak selalu nak belai.rambut saya la selalu menjadi tempat belaian jiwa.eh..macam jengkel pulak kan?hahahaha

pergi salon,mintak dia potong hujung rambut.dalam setengah inci saja.kalau suruh potong rambut,mesti dia akan cakap,

amoi,lu punya rambut manyak panjang.manyak lebat.letih saya potong rambut awak

kemudian cuci rambut.bila orang tu urut kepala,urut leher,saya tetiba je nak request:

amoi kecik,lu urut sedap meh.urut badan saya la.lenguh ni.tolong la amoi.

tapi saya tahu,kalau cakap macam tu mungkin akan kena pelempang.paling koman pun,dia jeling.atau mungkin dia akan halau saya keluar dari salon tu.

maka,saya potong rambut depan.potong hujung rambut dan cuci rambut.kepala ringan.dah boleh buat headbanging ni.sumpah tak de hal punya.nak potong lelebih,mesti teringat pesanan dia yang dulu..tak bagi potong rambut.(~.^).saya masih ingat semua pesanan dia.aneh bukan?

hari ini saya masak.anak buah request macam-macam.maka saya buat saja.asalkan habis.plus,ketiak,dahi,pipi,badan,tangan dan kaki berpeluh.saya vakum satu rumah.act,vakum ni tak bagus sebab ini kerja orang malas.tapi nak buat macam mana,memang malas pun.hahaha.obviously,karpet kat rumah kita memang clean habis la.tak payah hantar kat dobi lagi.wah...bersih gila tau.cadar bilik pun saya guna kaler pastel.tenang sikit nak tidur.hihihi.mehla datang rumah.dah wangi dah rumah kita ni.awak nak tumpang tidur pun boleh.tapi pada yang lelaki,tidur kat bilik air je la tauuuuuuuu

esok isnin.act,i hate monday.ok bye.




love,i dont know why.

tonight i miss you a lot.

i remembered all the memories.

only you can make my day.












No comments: