Pages

Wednesday, July 27, 2011

tak dapat tiket



a person texted me.then i replied.

kau ni sombong la.

orang gila je cakap aku sombong.

bunyi macam angkuh kan?memang angkuh pun.haha.no la.bukan sombong.sometimes i need to be arrogant.itu saja.

i got a discount voucher for any purchases for sushi king.sushi.i remember something.HIM.he loves sushi.ehem..perasaan yang tak mungkin dilupa bila kita akan selalu ingat semua benda yang dia suka.

dayah give me a call just now.my heart breaking faster.i dont have any ticket for tomorrow.i thought everything was manageable.but what can we do?tak ada rezeki.the frustrated person,DAYAH.dengar suara dalam phone pun dah macam nak menangis.perasaan saya?seolah-olah sedang dilenyek dengan boldozer.sedih bangat.tak dapat cium ketiak s kunalan.ehem......ada yang nak cakap saya ni gedik lagi ke?lalalala.btw,ada hikmah juga tak ke stadium.sebab saya tak tahu larat atau tak nak ke sana esok.

badan saya dah terlalu letih sangat.hampir tertidur masa di office.lunch hour,i took my nap.hug my strawberry's pillow.terlalu banyak tenaga yang dikeluarkan.letih.sebab tu saya malas nak layan kerenah sorang-sorang.kepada kawan-kawan,bukan sombong cuma saya perlu rehat dirumah.i need to silent my mobile if im lying on my bed.im sorry.

im exhausted.but,the most so damn exhausted is when you do your own work,you need to use your brain and physical too.im serious.im still a student.not a graduated.but people treat me as a worker who are have an experience for 2-3 years.dont do silly mistake.it will be affect you.

those numbers and codes are retain in my mind.

pstttt...mandi dengan air garam tadi.ahhh..lega sikit.


untuk awak,

harap kamu jaga kesihatan diri.

harap kamu boleh gelak ketawa kuat-kuat ya.












No comments: