Pages

Wednesday, August 10, 2011

biha







baca in idi dashboard saya.senyum  sorang-sorang.tak sangka ada orang menghargai setiap tulisan karangan dalam diari online ini.

terima kasih sebab baca.

69 followers.sikit je.tapi tak kisah sebab kita tulis pasal diri sendiri.tak pernah harap ada orang nak ikut cerita kita.cerita peribadi sendiri

dan tak pernah kisah pun kalau tak ada orang komen.

dan yang paling penting,kita tulis kat diari online bukan sebab nuffnang.lalala.

ehemmmmm..

orang akan kenal diri kita melalui blog.kadang-kadang guna bahasa kiasan pun seronok jugak.

biha,thank you ya..





4 comments:

mushroom said...

like!

aieen kacak said...

*sengih laju-laju*.hihihi.

Bihaa said...

kak aieen syg! ni buat biha menangis terharu sorg2 ni..
tq sgt! rasa appreciated.
kalu ada jodoh, kita jupe..:)

aieen kacak said...

thanks biha!insyaALLAH jumpa jugak nanti..hihi