Pages

Tuesday, August 9, 2011

telur kicap




hari ni bersahur dengan si anak buah,kakak yani.berdua saja

she's 14.tapi dia masakkan telur kicap,plus ikan masin.

sedap juga kalau makan panas-panas kan?

tapi,paling tak menahan tu,cara dia kejut saya dari bangun tidur.

mengalahkan hitler.(T.T)

habis goyang katil saya.sobsobsob.

mak aloha pun tak garang macam tu.*nangis laju-laju*








4 comments:

Bihaa said...

kak aieen, sy suka sgt baca ur blog wpon sy x knl sgt akak..
certain kisah tu related ngan my life..
baru nk blaja buat blog ni..
mintak tnjuk ajar.

Bihaa said...

sy suka baca blog kak ain wpon xpenah jupe pon akak n x kenal pon..
sbb certain stories related ngan my life..
slmt berknln..:)
biha baru je blaja blogging ni.

Anonymous said...

kak ain idola sayeee:)

aieen kacak said...

sy tak sehebat mana.huhuhu.belajar pun dari blog org lain jugak.if u need my help,u're most welcome.^^