Pages

Sunday, August 28, 2011

kuih raya




memang dah lama tak menaip kat sini.bukan sombong.busy dengan kuih saja.alhamdulillah.walaupun saya ni tak pandai memasak mana,tapi kuih yang saya buat kali ni kira ok la.ok la.ok la.nampak tak berapa banyak ok la..gila hebat.hahaha.

i made nestum biscuits,oat biscuits and coconut biscuits.kira halal la.apa yang ada,saya guna sebaik mungkin bahan.almond london?tak berani buat sebab almond paling sedap pernah saya rasa 2 tahun berturut-turut ada di JB.ya.johor bahru.dan iya..mak konfaizel yang buat.dan iya....saya dan mak aloha yang habiskan.takde keje nak bagi kat orang yang datang beraya.hahahahaha.but swear dudes.lu rasa dulu,baru lu komen.tapi tak tahu la tahun ni dapat ke tak.sobsobsob.ini bukan cakap omong kosong ni.takde nak promote ke apa.ini memang kes betul.mak aloha cerewet sampai boleh rasa nak pitam pun cakap sedap,so i percaya pada lidah beliau yang merasa ^^.nk buat sepanduk sampai JB sambil tulis, NAK ALMOND!NAK ALMOND!NAK ALMOND!agak-agak macam nak kena lempang,kita lari la laju-laju.kehkehkeh.kalau saya buat,mesti tak jadi kot sebab itu punya kuih memang cerewet.menci ah.suka makan saja.kehkehkeh.

actually,saya sedih untuk ramadhan kali ini.
say sedih untuk aidilfitri kali ini.

ada sesuatu yang tak lengkap dalam hidup saya.memang tak lengkap.kosong betul.

baju raya ada yang tak lengkap.seharusnya ada pink putih tapi tak ada.
kasut raya pun tak ada lagi.pakai selipar je la kot.

tapi sesungguhnya,memang ada yang tak lengkap.tak mampu nak taip.hanya senyum depan encik asus sambil cakap,

memang manusia akan lupa apa yang pernah dia dapat.dan selalunya manusia akan lupa sampai bila-bila.







No comments: