Pages

Monday, August 22, 2011

kardiovaskular





im so damn exhausted.iya.tadi ke klinik.minta surat rujukan sebab gastrik makin teruk.insyaALLAH akan ke pakar gastro di hospital pusrawi.hurm

iya.sakit sangat.jumpa doktor di klinik rassi tadi.owh.the doctor still remember me!since 6 years ago i met her.i was 16.first time masa tu ada masalah perut.tapi permulaan je.dia bagi ubat.nama pun doktor kan.kalau dia bagi tayar,dah macam aneh kan?sobsosb

hows old are you?

im 22,doc.

the time is so fast right?i thought u are 15.still like a kid.naughty and pampered.

*shy shy cat*

hahahahaha.demmmmm.iya.memang saya pernah kena inject suntik kat bontot pinggul.sakit tahu.sejak tu,kalau gastrik datang,saya asyik disuntik tanpa rela.kalau tak,saya tak boleh berdiri langsung.

kena buat blood test tadi.menangis sebab saya benci orang ambil darah saya.apa ingat senang ke nak kumpul darah banyak-banyak dalam badan?orang sihat macam saya je mampu tauuu.huhu.lepas tu nangis.nangis.nangis.sakit la.saya fobia dengan jarum.hurm

insyaALLAH jumaat ni akan dapat result pasal blood test di klinik.then.terus ke pusrawi.kalau tak,lepas raya la gamaknya.abah salleh teman ke klinik tadi.kesian beliau.terbang banyak duit juga untuk bayar kos ubat saya.hurm.

iya.kemungkinan besar lagi,doktor cakap saya dah tak boleh puasa lagi.memang dia tak bagi puasa sebab pesakit aneh macam saya dilarang puasa.kalau tak,makin teruk sakit tu.iya..gastrik tak boleh diubat.maybe,bagi heal sikit saja.much better rather than  im suffering kan?dan iya..saya mengangguk setuju.setuju yang saya tak boleh puasa.sebab..sebab..allah kan sayang perempuna lebih.....dia bagi la cuti rehat puasa.lepas tu,jenuh la kau nak ganti aieen oiiiiiiii

sumpah saya memang sakit perut.


dan iya.tajuk entry memang jauh menyimpang dengan kandungan entry





6 comments:

amoi_dulli said...

u ok?

miss aieen said...

im ok dear.cuma tak leh puasa.tp nasib baik mmg takleh puasa.hahaha.cuma sakit ni tak surut.sakit.tu je la.

Anonymous said...

minum susu byk2...tpi kene btahun ah...insyaallah ilang...(kak cda)

amoi_dulli said...

ooo. jgn la posa. mummy sy pun x posa sbb gastrik 2. xpala.. Allah fhm.. nnt bla da sihat br posa blk.. :)

FlowerBihaa said...

syafakillah..penah kena gastrik time skolah rndh tp dah hilg dgn izin Allah bila msk skolah menengah..

miss aieen said...

zila: itulah.harap sangat boleh ganti puasa balik.huhu

biha: gastric becoming too heavy.huhu