Pages

Tuesday, August 2, 2011

ohoi...gajilah..ohoiiiii

ohoi...ohoi..bila gaji den nak masuk ni.ohoiiiii...gila lah.gua dah macam sikit lagi nak makan pasir je ni.mane entah duit tak bank in lagi.ohoiiiiii..haish.*sedang layan perasaan menggila*

ehemm..ada masalah sikit dengan gaji.dah dapat cheque tapi masalahnya,ada masalah yang termasalah.alahai..dalam akaun dah melalak ada RM 11.52 sen.sedih tak?wuwuwuwuwu...silalah sedih.

alhamdulillah.duit gaji yang pertama hari tu,dah niat nak belanja orang yang tersayang di sekeliling ssaya..kawan-kawan dah merasa sikit.dah beli baju mak aloha dan abah salleh.cuma..cuma..kakak sendiri tak belanja lagi.tak teringat pun.kehkehkeh.takpe,insyaALLAH,saya memang akan belanja keluarga besar besaran.seronok weyh bila share reramai.duit kalau nak kepam lama-lama dalam poket pun tetap busuk jugak kan?

saya dah mula berpuasa.dah mula berterawih di BMI tadi.sumpah penat.balik kerja terus ke sana.tolong apa yang patut lepas tu terawih.lepas tu bangun sahur.lepas tu pergi kerja esok paginya.mak oiiii..kalau robot,dah lama rosak.nasib baik kita ni manusia.pucuk pangkal akal fikiran.semangat je kena kuat ni.kalau tak,dah lama pengsan.

tapi,paling kelakar,ada student BMI menegur.muka mak aloha dan muka saya dah macam kembar.ayat klise kan?*muka angkuh*.mestilah sama.separuh dari gene dalam badan adalah datangnya dari mak aloha juga.zzzzzzzzzzzzzzzzzz..nasib baik tak jadi genome.

sedang merancang hal duit kali ni.mana nak beli handphone.mana nak simpan duit.mana nak belanja sakan.mana nak guna duit minyak.mana nak letak muka kalau mintak duit kat parents oiiii..malu la woi.malu.kita ni reti malu tau.ehemm..act,awak je rasa kita ni tak malu.sebenarnya kita ni pemalu sampai rasa nak nyorok-nyorok dalam selimut.rasa macam tak muat,kita nak nyorok dalam tudung saji.boleh kunyah sekali.

perut.bertahanlah kau untuk puasa kali ini ya.namau sakit lagi.batuk harus dipulihkan segera.


letak ubat jerawat kat muka.

konon nak muka licin sekata.

ok bye

kejap.kita nak cakap..kita memang emo pasal si jejariruncing dan si khairul fahmi tu.

dalam hal ini,siapa yang paling termalu?

kaum wanita juga kan?dah la main putus tunang kat akhbar.kesian dia dah malu.kesiaannnn..

tak patut dia kena macam tu.kalau kita kat tempat dia,mungkin tak akan keluar bilik setahun.*emo sangat*

kita tak minat sangat pun khairul fahmi.cuma kita kesian.bila kau famous,kaya,keliling ramai awek jelita,kau lupa pada wanita yang lama.wanita yang pernah ada di sisi kau.

teraib sungguh cara itu.lelaki memang macam tu eh?

suka yang baru,nak simpan yang lama.tapi,apa yang dapat?

yang lama juga dibuang.kesian pada yang lama.penat setia bagai nak tercabut nyawa.

sebab tu kita tak suka pemain bola yang bermain cinta.

perangai mengalahkan garuda.

eh...nak tahu tak..ada blogger famous.famous sangat.mulut lanchang sangat.beliau adalah lelaki.dok berkata perempuan macam ni tak bagus la,apa la.dok cerita dalam blog segala firman ALLAH yang ada.penuh nasihat bagai nak riak.

konon dialah paling hebat berdebat.

tapi,sayangnya,wanita yang dia pilih juga bukan sebagus mana.

alahaiiiii..








2 comments:

Anonymous said...

yeye ain gaji! yeye ain gaji!

aieen kacak said...

ehemmmmmmmm