Pages

Thursday, August 4, 2011

terasa nak guna bahasa urdu.



alhamdulillah.selamat sudah.selamat apa?selamat dah dapat loan.ehem.ehem..waktu terpaling seronok bila keluar dari bank ATM,terus pergi pizza hut.dah niat nak belanja satu family kan?berbuka puasa kat BMI kan?awak cuba teka kita beli berapa pizza?ehem..ehem..kita order 5 pizza okkkkkk.LIMA..

kita punya satu keluarga besar dah berapa ramai pulak kan.abang ipar,kakak,anak-anak buah,plus,parents sekali.kita beli LIMA pizza bukan sebab kita ni pelahap ke apa tau..tapi,kita hampir terlupa semua pekerja mak aloha dan abah salleh yang sibuk membanting tulang sekali.hilang satu beban sebab semuanya dah merasa duit titik peluh ketiak,dahi,tangan,kaki dan seangkatannya.seronok sangat awak tahu tak.betul-betul hilang beban.*nangis*

kita sakit bahu.tak larat nak angkat bahu sendiri.kita betul-betul letih.kita sampai awal office awal tadi.sempat tidur dalam kereta 10 minit sambil pejam mata.

act la kan..ada 2 benda kita nak cakap.kita perasan ada status aneh di RUMAH MUKABUKU semalam.apa yang tak best,iman seseorang mula dipersoalkan.ehem..guane nak terang eh..walaupun orang itu puasa,tapi dia tak solat,biarkanlah.amboii...sibuk betul kau menegur iman orang lain,jahhh...pada saya,kita jaga iman sendiri sudahlah.kau solat ke,kau puasa ke,semua itu harus kau diamkan.tak perlu canang satu dunia.alahaiiiii..manusia..suka betul tunjuk kebaikan.

yang kedua kalinya,mahu pula saya berharap..awak pun tahu kita ni asyik mengadu kat diari online ni kan.im so damn exhausted man..im not lying.dan dudes,please la faham keadaan kita ye.tolong la jangan kacau masa kita ni tidur ke,rehat ke.bukan nak sombong ke apa..i need my quality time.dah la saya ni cepat terjaga.cepat terperanjat.even saya vibrate phone pun,saya boleh sedar.bukan sombong.cuma,tolonglah faham keadaan saya.bila saya tidur,saya betul-betul perlukan tidur.tak payah la mesej,or call kalau rasa macam tak penting sangat.im free while office hour.sibuk dengan kerja.then,i spend my "buka puasa" with family.the whole family.lepas tu,kalau larat,berterawih pulak.lepas tu baru saya dapat rehat.awak paham tak perkataan "REHAT"?????jangan sampai kita cakap bahasa urdu tau.nanti,samy vellu pun tak faham

sudahlah.nanti cakap kita ni combong,bongkak,perasan hidung mancung pulak.kita hidung tak mancung.lubang hidung pun kecik.bulu hidung pun macam tak wujud.dah macam spesis ikan tenggiri pun ada ni.ok la.esok kerja.

esok sahur la ohoiiiii....











No comments: