Pages

Thursday, September 8, 2011

thank you hacker.i love my hackers







masa menaip entry ini,berharap ada dua orang makhluk akan meminta maaf kepada saya belum saya sumpah diorang menjadi katak.spesifik sikit,katak puru.lagi sadis,katak puru gigi jongang.ada ke gigi?i dont care.yang penting gigi kuning.*marah*


first,kesian kat diri sendiri bila akaun kena hacked gila khinzir punyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.*kasar ke?tak kotttt..*








status kat atas tu,memang bukan saya yang taip.saya malas nak cakap.yang mampu,rasa nak bagi tapak kaki or tapak tangan sebarang dua.malu kot.maluuuuuuuuuuuuu

hacker siap berchatting,siap berborak.hadoi.takdenye tetiba saya nak ramah dengan semua orang.takdenye saya tetiba nak buat status jual diri.takdenye tetiba saya bajet comel.takdenye tetiba saya nak manja-manja dengan abang mukabuku.salah orang sangat.ehem


ini semua propaganda!propaganda!propaganda!pesalah yang bersalah hacked mukabuku saya,harus direjam!rejam!rejam!rejam!.amboi...emo betul nampaknya aieen oiiiii.gua tahu ini kerja siapa.memang mintak pelempang dua ekor budak ni.*sudah ambil pisau nak rodok badan mereka*

what else for me?there's evidence.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

sila besarkan gambar kalau rabun kuasa 12 belas juta.im so cool bebeh.

eh.relaks aieen.relaks.mana boleh marah.

pergghhh...sumpah rasa macam artis.hahahhaha




















4 comments:

mushroom said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!

aieen kacak said...

ok fine.anda juga pernah menjadi hackers kan?ceh

mushroom said...

haha. im always b d one that have been hacked. years ago, til now. tp xpala. rs mcm artis kn bla da kna hack..

aieen kacak said...

memang artis pun kite ni.sbb tu orang suka hacked fb kite kan.huhuu