Pages

Friday, October 28, 2011

hati tak tenang



hari tak tenang.seolah-olah ada sesuatu dalam hati.terlalu banyak yang saya fikir.susah hati.mahu menangis.
ada benda yang buat susah hati tapi saya tak tahu apa.

si mantan yang seorang itu mesej saya di mukabuku.terima kasih sebab awak masih ingat saya.terima kasih.mungkin saya bukan yang baik untuk awak.bak kata awak,ikut angin.jangan lawan angin. *senyum*

saya?kadang-kadang saya suka keseorangan.tapi si jejaka datang tiba-tiba.saya terjumpa dan kita berkawan.kitab terfaktab cakap,kadang-kadang cinta memang perlukan kebetulan.saya dan jejaka berjumpa memang kebetulan.tapi saya rasa macam seolah-olah lebih baik saya tak jumpa dia rasanya.tak adalah selalu terfikir dan teringat.

entahlah.saya hanya mahu seorang.kadang-kadang saya rasa saya tak mahu siapa-siapa.lebih gemar kawan-kawan wanita saya.kawan sekolah lelaki saya.saya suka mereka.saya tak suka orang yang selalu buat saya berfikir dan teringat.

alhamdulillah.saya bangkit juga dalam hidup.





saya letak gambar ni di mukabuku.tapi orang like.ikhlasnya,saya tak rasa apa-apa.ke orang tekan butang like sebab saya selekeh?sadisnya!








No comments: