Pages

Friday, October 28, 2011

konvokesyen tak dijemput




kadang-kadang apa yang kita baca di mukabuku,itu yang kita hadapi.

saya tak tahu apa punca yang jadi begini.aneh betul rasanya.

dalam 3 bulan,semua benda aneh terjadi.saya bukanlah setabah mana.

hampir menangis baca status seseorang dimukabuku.tapi saya kuat.saya tak nangis pun ;)

dulu,awak cakap nak ajak kita.tapi akhirnya awak lupa kat kita.

tak ada rezeki sebab akhirnya rasa cinta itu memang mati.luput ditelan masa agaknya.

entah mana pergi,kita pun tak tahu.kita tak sayang awak lagi cuma kita teriingat janji yang awak pernah bagi.

saya terima hakikat.awak bukan milik saya.dan saya bukan milik awak.

kita punya rasa yang beza.pendirian yang berbeza.

insyaALLAH kita akan bahagia dengan cara masing-masing.dengan pasangan masing-masing.

agak sadis bila semua orang tanya samada saya akan ke hari bahagia awak atau tidak.

TIDAK.jawapan yang mudah difahami.

selamat hari konvokesyen warga UTHM!



;')))









No comments: