Pages

Friday, October 21, 2011

itu bukan saya





im so worried.owh..hacker.hacker.hacker.

nanti orang cakap saya gedik walhal,akaun mukabuku saya teruk kena hacked.macam-macam aneh dia tulis.dah la dalam akaun mukabuku penuh dengan saudara,sepupu sepapat,makcik pakcik dan lebih menakutkan mak mertua kepada along saya pun ada akaun mukabuku tau.aktif gila kot.she's one of secretary for kedah government tapi dia boleh dikatakan rajin meng"online",rajin upload gambar anak-anak.dan dia kadang-kadang akan komen saya punya status plus gambar.owhhh...risaunya.nanti mak mertua along bagitau suami along,lepastu suami along bagitau along,lepas tu along bagitau mak along and abah along.errrrrr...kalau mak along dan abah along = mak aloha dan abah salleh.owh....ngerinya.!!!!!!lepas tu,lepas tu angah adida akan baca diari online saya.dia akan tahu semua aktiviti saya buat melalui blog ni.kalau saya jiwang pun dia baca,kalau saya marah pun dia baca.lepas tu dia akan nasihat saya.lepas tu saya sayang angah saya (~.^)

pagi tadi teruk kena hacked.gila la.berpeluh kaki saya.hari tu pun kena.saya komen lain and then orang yang hacked komen lain.dalam masa yang sama kot!saya offline chat,dia online chat.keep going jadi benda macam tu dalam 15 minit jugak la.kalau awak betul-betul kenal saya,saya tak akan show off sayang,rindu berlebih-lebihan di wall melainkan hormon saya betul-betul sedang naik.hahahaha.takla..awak mesti akan kenal saya kalau itu bukan saya yang taip.contohnya:


saya TAK AKAN tulis shortform.eg: awak=awk.makan=mkn.ahhhhh..itu memang bukan saya!
saya TAK AKAN show off semua benda yang saya suka tiba-tiba.melainkan ada unsur-unsur gedik.selalunya di diari online saja.hihi
saya TYPO.mustahil sangat kalau saya menaip tak TYPO.itu bukan 'aieen kacak namanya
saya JARANG buka chat box di sudut kanan mukabuku.malas nak berchatting rasanya
ahhh...awak mesti dapat rasa itu bukan kita la.bukan.bukan.bukan.



hidup penuh senyuman.EXPECT THE UNEXPECTED.live for love and laughs.hehehehehehehehehe










No comments: