Pages

Saturday, October 22, 2011

tinggal lagi 13 hari



pagi ini hujan.lebat juga rasanya.saya terjaga bila ada orang call.tidur pukul 130 pagi,terjaga pukul 753 pagi.dia call saya.super saver katanya (~.^) saya dah lama tak guna prepaid maxis makanya saya tak tahu bila limit time untuk super saver tu.malam tadi dia kata mahu telefon tapi malangnya saya sedang drive.bawa roomate kesayangan makan di luar.chili's tomyam lepas tu ke teluk cempedak pula

mudah sangat cara berkawan dengan dia.ya,selesa.itu saja.dia tidak mendesak.saya hanya mengikut urutan cerita saya dengan dia.mudah dan alhamdulillah tersangat mudah

saya sendiri tak tahu macam mana semua ni jadi.yang saya tahu,saya cuba berhentikan friendship ni.saya suka dia sebab dia buat saya selesa.dia matang bila bercakap tapi saya tahu dia suka ambil perhatian dari saya.cumanya,saya cuba buat-buat tak tahu saja.dia akan cerita satu-satu tapi saya cuma mengangguk faham.

dia punya lagi ramai kawan yang orang kata cantik belaka.cantik dan memang cantik.saya tak punya apa-apa.hanya punya satu senyuman yang buat orang akan berkawan dengan saya.sebab,saya suka berkawan dengan semua orang.sebabnya,saya ikhlas kawan dengan dia.ikhlas.saya sedar saya tak cantik.

memang untuk masa sekarang,saya selesa dengan dia.saya tak pernah macam ni.sebab selalunya saya yang terlebih-lebih flirty.hahaha.sekarang,saya yang terpaksa hati-hati.dia buat saya selesa tapi saya takut nanti dia akan lupakan saya.dan lebih takut,saya pula takut tinggalkan dia dalam proses berkawan.

saya percaya relation saya dengan dia tak seharusnya secepat ini.hati budi dia saya belum kenal lagi.tiap-tiap hari dia akan call saya.mostly everyday.after midnight,he called me.full of laughs and joys.he's such a pampered boy.dan saya risau saya pula yang rimas nanti.sebab,dulu dengan si mantan,dia tak buat begitu.jarang mesej,jarang call.bila saya kembali seorang,dan ada pula lelaki lain buat begitu,saya mula rasa aneh.hati takut.jiwa tak tenteram.mula-mula suka.nanti risau saya pula rimas sangat.huhu.sebab saya tak biasa

dia lain.dia layan saya lain.dia kawan dengan saya pun lain.dan saya sangat risau untuk itu.saya tak nak perasaan itu datang walaupun sebenarnya saya tahu ia mula datang.bila datang,saya berhenti.


❤  at first sight was a nightmare.im so scared.


dia ada buat sesuatu untuk saya.saya tahu itu.saya cuma takut,kalau saya balik gombak,dia akan datang.itu dah buat saya gugup.sebab,saya tak mahu dia mula berkorban bukan-bukan untuk saya.sebab itu saya mahu jauh diri walaupun saya tahu dia akan cari saya.instinct kuat

dia text saya semalam,lebih kurang macam ni bentuk pesanan ringkas dia.

pasal di stesen bas,saya risau kalau saya pergi kat awak,saya pula akan ikut awak naik bas.sebab petang tu saya memang tak nak lepaskan awak pergiplease trust me and i will never let you go!you're the first person make me cry.

*sigh*

saya gelak baca text itu.memang macam cerita novel kan?caca cakap,1st step,dont trust him.saya hanya boleh mendengar apa yang dia cakap tapi untuk percaya kesekian kalinya,mungkin belum.lelaki kan..kita tolak dia,dia akan mudah pergi kat perempuan lain.semua lelaki sama saja (~.^)


ALLAH,KAU uji aku lagi.tetapkan hati aku ya ALLAH.jangan biarkan hati aku kecewa lagi.dah tak sanggup nak menangis lagi.

hati,dulu kau bersedih.sekarang kau gembira.jangan terlalu menikmati apa yang kau ada.bersyukur.

tinggal lagi 13 hari saja lagi untuk ke hari itu 







No comments: