Pages

Wednesday, November 30, 2011

bang-ang





im so mad right now.damn shit.

i dont have any PTPTN or scholarship.indeed.memang dalam akaun bank ada lapan belas ratus juta kat dalam akaun.come on.jangan sebut terlalu susah sebab saya juga susah.saya pernah rasa susah.pernah rasa berjimat.tapi kalau awak hidup dalam komuniti,lepas tu perangai macam batak-ing tengok benda yang pelik-pelik,apa kejadahnya?macam bang-ang saja.*sila baca bangang*

kedekut sangat.rezeki tu sama-sama.kalau awak taknak share rezeki awak,jangan la sibuk share dengan rezeki orang.tersangat annoying tahu tak.ANNOYING.sumpah macam bang-ang.*eh.sila baca bangang lagi*

jangan la awak tu sibuk cari kelemahan orang.saya rasa nak lempang je walaupun bukan saya yang kena.apa awak ingat awak tu sempurna sangat?kalau awak tu muka jerawat,hidung kemek,telinga capang,kaki hitam,gigi kuning,bontot pinggul  besar,awak tu pun sama macam orang lain.ceh,sama sangat.masalahnya,awak tu tak sedar diri.awak tak tahu ke semua orang menyampah dengan awak?zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.dah kedekut,tak cantik pulak tu.dah la tak cantik,perasan cantik pulak.dah la perasan cantik,asyik tengok kelemahan orang.dah tengok kelemahan orang,nanti esok lusa dapat suami lemah syahw*t,baru tahu.nanti lemah syah*at,susah nak dapat anak.bila tak dapat anak,susah nak dapat REZEKI ANAK-ANAK.apa awak ingat semua tu tak relate ke?

jap,ni apa kejadahnya cerita pasal lemah syah*at ni.ok fine.saya pun rasa saya macam bang-ang.marah sangat gamaknya.









No comments: