Pages

Thursday, November 3, 2011

cant call




mata semakin kuyu.letih sangat rasanyan kudrat minggu ni.guna sebanyak mungkin.report,kuiz,presentation.nak cari material untuk report agak susah.sangat.letih.bahu pun sakit.alahai badan.muda-muda lagi badan kau dah sakit.

i cant call you.topup is out of the budget tonight

si jejaka bagi pesanan ringkas semalam.sebelum midnight.eh,tak apalah kan.tiap-tiap hari dia buat super saver call saya lepas midnight.kadang-kadang saya tertidur dengar dia bercerita tapi saya cuba tahan mata.cuba hargai usaha dia untuk cakap dengan saya setiap hari.

si jejaka memang tak tahu siapa saya.dia pernah tanya masa mula kenal dulu.saya hanya cakap

rumah saya rumah panjang.rumah papan.

dia memang tak tahu latar belakang keluarga saya.tak tahu dan mungkin tak akan tahu.dia tak tahu apa yang saya ada dan apa yang saya tak ada.cukuplah.masih awal lagi kalau nak bercerita.dan mujurlah dia pun bukan suka bertanya.lebih suka cerita pasal hati sendiri saja.

after midnight,lagu pick up terbunyi di samsung samseng ni.ceh.*terperanjat*

eh,kata tak boleh topup.takleh buat supersaver

ni dah buat dah

eh,kenapa call?

rindu.

*sengih lapan belas juta kali sambil tekup mulut guna bantal*

terima kasih awak!



mendapat digi easy prepaid.ini lagi bahaya.berborak tak ingat dunia nanti.habis~





No comments: