Pages

Thursday, November 3, 2011

bosan dengan lelaki macam tu




untuk kesekian kalinya,saya mahu lari dari bayang-bayang si jejaka.

entah kenapa saya takut dan tak berani mengambil langkah.tak macam dulu.dulu saya berani :"((

mungkin sebab takut tersalah langkah lagi.

saya takut hati saya sakit lagi.

saya takut saya akan menangis lagi.

ini satu benda yang tak dirancang tapi ia jadi mengikut perancangan takdir.

saya sendiri takut.

perlahan-lahan melangkah.kalau tak jalan bersama pun tak apa.asalkan saya tahu dia juga sedang melangkah :"))

saya selalu jumpa lelaki yang tak menghargai saya bila saya ada.tapi bila saya tiada dia datang tiba-tiba.saya dah bosan dengan lelaki macam tu


bak kata kim kardashian,

 I’m a hopeless romantic! I love with all of my heart and soul.


No comments: