Pages

Wednesday, November 9, 2011

simple



malas betul nak menaip kat diary online hari ni.haish.i make it simple

hari ni bebetul rasa nak marah.marah sampai nangis sebab bila kita sayang barang tu lepastu orang tu jahanamkan dia,mesti la rasa nak marah kan.eventhough dia tu ahli keluarga kita sendiri.hurmmm

pagi tadi berborak dengan si jejaka sampai terlelap.dia kata saya banyak merapu.mengantuk sangat.

tadi anita mahi teman saya.teman ke mana?ke bandar baru selayang. (~.^)

tadi saya bagi mesej mintak maaf pada dayah.kadang-kadang berkawan ni kena banyak bersabar dan mengalah kalau kita nak berkawan lama dengan orang tu kan.dan mungkin saya terlelbih-lebih bergurau buat keadaan jadi kusut.mungkin sebab saya rindu dia.

i stalk his twitter.for a minute.hahaha

one month.i met him.








No comments: