Pages

Saturday, November 26, 2011

pukul 6 pagi subuh




ALHAMDULILLAH.allah masih memberikan nafas untuk saya.

pagi dikejutkan dengan panggilan hangat-hangat hangit dari jejaka.cis.pukul 6 pagi la macam tu.mulanya macam tak mampu nak angkat.apakeaneh sebab dia sanggup buat nasi goreng cina untuk ibu dia lepastu dia call saya pukul 3 pagi sambil pelik

awak,ada maknyah call saya la.

ha?

iya.mak nyah call.saya ingat kawan-kawan main-main tapi saya rasa mak nyah betul

zzzzzzzzzzzzzzz.pergi la ngorat mak nyah tu *sleepy*

isssshhhhhh..tak nak ah!

*sambung tidur*.krohh..krohh

itu pukul 3 pagi punya cerita


ini,pukul 6 pagi punya cerita.

bangun!bangun!bangun!

ha..iye.iye.dah bangun ni

bangun sekarang.mandi lepas tu pergi solat subuh.

alar.lagi 5 minit la.5 minit.

sekarang.

2 minit la.2 minit.alar...nak ke toilet ni.

owh,selama ni saya teman awak gi toilet tiap-tiap malam,awak hold on call,bawak phone sampai toilet,takde segan pun

alar..alar..2 minit.

sekarang.nak dengar bunyi awak jalan kaki pergi toilet pi amek air semayang

alar..1 minit.1 minit je.awak dah mandi ke?

dah mandi dah.sekarang.mandi pagi-pagi elok laaaaaaaaaaaaaa

yelaaaaaaaaaaaaaaa..yelaaaaaaaaaaaaaa..grrrrrrr

janji pi solat sekarang?

iye.janji.ggrrrrrr.

lepas ni saya call balik.

*mengalahkan hitler kejut orang bangun subuh tau encik jejaka ni.ggrrrrrrr*

lepas subuh,sambung bebrborak lagi.entah ape la yang saya borakkan pun,saya taktau.ada je nak bercerita.cehhhhh

twilight OST
sixth sense:cinta matiku
selena gomez: love you like a love song
AXL: akulah kekasihmu

dia nyanyi lagu itu untuk saya tidur.hahaha.takdelah.dia dah jadi pusat karoake.request je sikit,dia nyanyi.haha.

teruk kena perli dengan ajujut sebab entah mana datang minat lagu rock kapak.sikit-sikit akulah kekasihmu.cisssss.nak beronggeng pun tak boleh.cissssss




malam ini encik jejaka tidur awal.entah apa cara dia akn kejut saya subuh nanti.jangan tetiba guna cara rejim saddam hussain sudahlah.tu kalau dia ada M16 tu,dah lama dia tembak guna peluru kapur tu kat kepala saya.huhu

btw,terima kasih sebab kejut subuh.ini yang semangat subuh lain macam je ni.

since hari inii,encik jejaka kerja part time.saya pun taktau kat mana.dia letih sangat.biarlah dia tidur.esok nak sambung gedik-gedik pulak.hahahahhaa

nop.hell busy with his stuff starts form this day.nevermind.at least dia buat sesuatu yang bermanfaat untuk diri dia.takdelah goyang kaki tadah duit dari ibu dia lagi :))







ini gambar betul.adam tidur atas peha saya.pipi dia tembam.gigi rongak.pipi dia macam pipi pau.ggrrrrr.

busu,adam nak main.boleh la busu.

cis.bulu mata kau lentik macam perempuan.zzzzzzzzzzzzz








No comments: