Pages

Saturday, November 26, 2011

UMP tak ada elektrik



subuh dikejutkan oleh si jejaka.manis pula cara dia kejut.kahkahkah

conclusion untuk hari ini,elektrik kat UMP takdak.ajak zila keluar cari angin.saya tengok muka ajujut,ajujut tengok muka saya balik.sumpah macam mati kutu

thanks kat fath sebab ingat saya.siap tanya apa yang saya nak kat kuantan walhal saya memang dah beronggeng dengan zila,mira,ajujut,ecah

lepak kat starbucks since pukul 3 petang sampai pukul 8 malam.amboii.lama betul.kematu dah bontot pinggul

dari dalam kereta lagi jejaka dah pesan:

tak boleh buka facebook
tak boleh bukak twitter
tak boleh bukak skype
tak boleh bukak blog.

kena siapkan kerja dulu.tapi apakan daya.saya kan degil macam kura-kura.hahahaha

status di mukabuku saya dibuat oleh si jejaka.grrr.sampai di starbucks,saya terdiam.eh..lain macam betul status ni..nak marah pun tak boleh.ada improvement sikit.takdela asyik nak promote diri saya saja.hukhukhuk.

ingat password si jejaka.mudah sebab password itu selalu dia akan cakap pada saya.tiap-tiap hari dia akan remindkan saya :)

penat bertweet.penat ber SPSS.penat dan semua penat.banyak sangat yang kita buat.letih otak kita ni.partner,my supervisee's partner.amirah rahman.banyak bantu,banyak share idea.

hampir nak beli skirt labuh tadi.tanya si jejaka.jejaka kata, "beli kaler biru tau.biruuuuuu" tapi kita tak beli pun.rasa macam tak yakin lagi sebab takut kena kutuk.kekurangan diri kita banyak yang orang nampak :)

full of laugh.owh...tengok kat lengan,kesan amirah rahman picit.sakit.terbiru sikit kaler kulit :(

banyak gelak.banyak sengih.ceh.ok bye.badan letih


kita tengok sms.kita baca lepastu kita rasa,

KITA TAK SUKA KAWAN HIPOKRIT MACAM AWAK.BOSANNNNN












No comments: