Pages

Sunday, November 27, 2011

sudah terbit juga rasa itu






Jodoh itu bukan datang dari langit. Kita kena berusaha juga.

Kalau kita cinta 5 tahun sekalipun, Tuhan taknak bagi, tetap

 tak jadi. Dan kalau baru kenal 3 hari je, Tuhan nak bagi


 cinta, akan terbit juga cinta itu.



(Tentang Dhia)




pernah dengar macam tu tak?its too meaningful.

bukan sebab apa yang saya rasa sekarang,tapi sebab apa yang saya PERNAH rasa dahulu :) kalau ALLAH itu kata TIDAK,maka TIDAKlah kejadian itu berlaku


lagi satu,keredhaan ALLAH datang dari KEREDHAAN ibubapa kan?


saya bukan wanita yang baik tapi saya mengahrapkan lelaki yang baik ada di sisi saya :")))








dan...saya taktahu siapa lelaki itu.mungkin dia atau mungkin orang lain.kita tak tahu. (~.^)



p/s: dia kejut subuh seperti biasa tapi saya dah bangun lebih awal dari biasa.hihihi.terima kasih awak!









No comments: