Pages

Tuesday, December 27, 2011

adrenalin



jejaka kejut subuh tadi. 

*ringing tone dah berbunyi.lagu pick it up*

dah bangun?

dah.*mata masih terpejam*

pergi solat subuh.

err...2 minit lagi boleh?

sekarang.

1 minit please.

tak boleh.sekarang.SEKARANG.

ggrrrr....macam kawan dengan tentera nazi.huhuhu.

dan sampai sekarang saya tak boleh tidur.masih rasa berdebar.masih rasa berpeluh badan.zzzzzzzzzzzz.i cant sleep well since last night.entah apa-apa la 'aieen ni.debar je kejenya.

jerawat pulak keluar time macam ni.mungkin kat pangkor asyik berjemur saja.jadinya,muka dah aneh.alar.........................dah tak boleh nak buat muka comel lagi.pangggggggg!!!!.ok saya tahu ramai menyampah bila saya kata saya comel.hikhikhikhik.

taktau nak buat apa.he's doing his job before meet me in KL.actually,tak delah nak KL sangat.tapi kira hampir-hampir la.saya jarang ke sana.harapnya,perjalanan saya ke sana akan baik-baik saja :)) risau.risau.risau.

zzzzzzz.i hate myself when im being like this!

relax la.relax la.nanti lain yang diharap,lain yang jadi kang.





No comments: