Pages

Monday, December 26, 2011

entah apa cerita esok



minggu ini memang kurang akan di update.bagi saya peluang untuk gembira bersama keluarga.dan orang-orang tersayang dalam hidup.terlalu banyak tekanan untuk minggu lepas.minggu ni sikit pun saya tak fikir perihal UMP.penat.nak rehat.kak raudzah buat kejutan.dia tak jadi balik disebabkan PSM.kesian tapi saya tak tahu nak tolong macam mana.

balik dari pangkor semalam.pagi tadi muntah-muntah.teruk juga.mungkin sebab makan lambat dan pedas pula.perjalanan dari jeti lumut ke kuala lumpur ambil masa lama juga.tapi tak apa.cuci mata.singgah makan di sungai buluh.entah kenapa saya muntah teruk.mungkin perut kosong lepastu pedas pula.sakit.dua sudu nasi saja then saya surrender.

bangun pagi,mak aloha tolong urut kepala.muntah depan pintu bilik air.sadis jugak.hampir menangis jugak.huhu.kepala berdenyut.i told jejaka my condition.he reminded always.taking meals.

esok,mahu berombak rindu.tak tahu la macam mana.i hope he can accompany me to buy a dress for my dinner on 6th January :))tapi tak sure la macam mana.dia cakap mahu datang tapi tiba-tiba jantung kita berdebar pulak.tak nak berharap lebih-lebih sebab takut kita kecewa.kalau ada rezeki,ada lah kan? :)))
nak tengok movie kat mana?namau bagitahu.nak rahsia.haha

terlalu lama dia tunggu nak tonton sama-sama.since saya tak sihat balik dari pangkor,he refused to meet.until im feeling well as usual.he keep asking my condition till after maghrib.if not,no ombak rindu.no cinemas.huhuhu.ggrrrrr..excited?supposedly i am.berdebar.tak senang duduk.risau jugak esok.risau.entah ape yang risau,kita pun tak tau.my hands getting wet :)))

berdebar untuk esok.entah kenapa berdebar lain macam.doakan kita eh ;P







No comments: