Pages

Sunday, December 25, 2011

kisah dua bulan setengah yang lepas




kadang-kadang hidup ini aneh.

kau ada masa aku tiada.

aku ada masa kau tiada.

kau sengih,aku sengih.

aku punya rasa halus.masuk dalam jiwa,terserap dalam hati.

puncanya,kadang-kadang tersentap dek keadaan sendiri.

tapi kau betulkan hati aku yang terseliuh walaupun kau mengeluh

kau betulkan perasaan aku yang hampir punah walaupun kau gundah

kau tegur aku dengan cara akidah walaupun iman aku lemah

kau kejut aku kala subuh adalah perasaan indah.maknanya,kau ingatkan aku jalan kepada ALLAH.

terima kasih.kadang-kadang kau tegur buat aku tertanya-tanya.

kau tegur cara nazi mana ni?tapi aku senyum sebab aku tahu kau ni aneh.garang.

tapi aku selesa.kau buat aku selesa ;"))

aku teringat kenangan dua bulan setengah yang lepas.aku sengih.terima kasih.







No comments: