Pages

Monday, December 5, 2011

boleh pinjam bahu?




im in hentian putra.so tired.i cant sleep well in the bus.a guy overslept and make some noise like KROHH..KROHH..KROHH..ok,its too harsh.

mak aloha called me.she keep praying because raining heavily while bus is on the way going to KL.im so nervous too.

my dad has lowest blood pressure
high diabetes
ada lagi penyakit-penyakit kronik.sampai 4 doctor rawat abah.dia sampai dah pakai tong oksigen :((((((((

boleh pinjam bahu?bahu dah terlalu berat nak dipikul dugaan ni.
boleh pinjam mata?mata dah bengkak sebab asyik menangis.

dugaan hebat kau bagi lagi.mata tak boleh nak tutup.ingat nak puasa tapi dah sakit perut.im trying.







2 comments:

purple.sk4 said...

aieen????????? be strong!! sedih baca citer kau...sbb ak penah rasa apa yg kao pena rsa.. :( dgn keadaan kita mcm nie..mslh kau lg..semua tu kuasa allah...ada hikmah disebalik ujianNYA kt kita..tabahkn hati k..kmi semua doakn ayah kau panjang umo dan sihat walafiat...jgn byk ngis ..nt lg kao lmh sgt..huhuhu.. keep smile!


p/s : ayah kau n aku lbih kurg sebaya..byk pyakit gk.gntung pd ubat je.

aieen kacak said...

thanks noli.thanks :)