Pages

Tuesday, December 13, 2011

stomach ache+missing friends=painful



hari ini bangun awal lagi.jejaka kejut.alar..kita baru nak bangun lambat.tapi memang kena bangun awal.perut kita sangat kosong dan tak isis apa-apa sangat since dari hari jumaat.

kita sakit perut.semalam senggugut teruk jugak la.dah niat dalam hati yang just nak hantar thesis and takmahu pergi kelas.alar..yang kita buat benda ni semalam ni,kita memang tak larat nak ke kelas.sakit sangat.rasa macam nak pitam.sebelum gerak tu,perut kita isi dengan bubur panas je.itu pun suku sebab tak mampu nak masuk dalam perut.yang lain kita bagi umi.sampai sekarang kita tak makan.selera entah mana ;(((

masa dah hampir nak siap thesis, kita mulalah rasa nak makan.beli banyak.roti canai dan nasi goreng ayam.tapi,selera kita mati.makan roti canai je.yang lain,kita bagi aju.dah memang rezeki dia.bayang la dari hari apa kita tak makan sangat.perut kita ni problem.bila buat kerja tak rasa lapar.bila dah siap,rasa lapar lain macam.bila dah hantar thesis,lagi la sangat lapar.huhuhu.tapi oleh sebab perut tak isi nasi sangat lately ni,rasa macam sakit perut je.paling kita ingat pun,kita makan roti canai.itu je yang habis.alahai..perut dah tak serupa perut dah.asyik sakit :(((

i told jejaka.i got stomach ache.dia selalu bising.dia tahu saya busy tapi mungkin dia tak tahu betapa "busy"nya saya lately ni.sebab tu buat kerja non stop.focus.no movies,no texting, during thesis-ing dan after midnight, we talked each other.memang betul-betul rasa terlepas beban bila badan kita letih,otak penat dan akhirnya dapat cakap dengan orang yang jauh,gelak besar lagi dan itu memang sangat membantu. sekarang semuanya dah selesai.

tapi perut pula sakit.sanggugut datang kali ini.tapi takde la sampai pitam.ni kira boleh tahan la sikit :))

wallet jejaka hilang.dia nak buat IC baru la,roadtax baru la.kad bank baru la.semuanya baru.saya tak tahu macam mana boleh hilang tapi yang saya tahu dia sedih jugak la kot.beli dengan duit kita sendiri kan,haruslah macam tu.semalam dia ada cakap kawan nak belanja dia tengok twilight.but he refused again.dia cakap,dia tak minat.tapi saya tahu,dia sangggaaattttt minat.plus,saya teringin tengok ombak rindu.dia kata dia tunggu saya balik and then watch together.rasa bersalah juga.tapi apa daya saya busy sangat semester ni.jejaka dah banyak lepaskan peluang tengok dengan kawan-kawan.dia tunggu saya sampai saya balik.boleh tak nak cakap yang saya macam terharu?kehkehkeh.gedik ke?alar...jangan la cakap macam tu.hihi

ill keep promise to him.watch that movies together.not now but maybe around the corner i guess.not a dating.ehemmmmm.just a meeting.will go with his friends and mine too.kat tempat banyak lampu kat shah alam,saya jumpa jejaka pun pergi ramai-ramai.dan saya selesa macam tu :))

saya kan orang kampung.nanti pakai baju kurung cotton,jalan-jalan kat pavillion,style jugak kan?kehkehkeh




rindu orang dalam gambar ini.dan tukang si penangkap gambar,riduan shaari.rindu.


hurm.senggugut+stomach ache=painful.








No comments: