Pages

Monday, December 12, 2011

satu azab dah hilang.ada berapa azab lagi tinggal?



alhamdulillah.alhamduillah.alhamdulillah sangat-sangat sebab finally saya dah hantar thesis aka fyp aka PSM.or wharsoever lah.saya dah selamat.selamat hantar.since semalam lagi saya dah siap cuma tak binding saja :)

mula-mula macam tak percaya sebab siap.iyalah.awak pun tahu abah salleh sakit.kita pun cuak sebenarnya sebab banyak lagi tak siap.ikhlas,kita tak rasa pun sempat nak siapakan tapi akhirnya siap jugak.perlaburannya?tiaptiap hari beli air redbull.bagi tenaga umppphh sikit.tapi kena minum satu saja.nanti jejaka bising.kehkehkeh.

kalau satu botol dah RM3,tu belum campur makan lagi,extra makan lagi or semualah.tidur pun 6 jam je.tak boleh lebih.duduk bertenggek atas kerusi tak bangun-bangun melainkan solat dan beristinjak.dengar hot fm.dan,professor yang selalu perli-perli.barulah bergerak sikit thesis kita ni.kehkehkeh

saya sangat berpuas hati.apa yang saya kira melalui software,saya cuba dapatkan jawapan walaupun terpaksa hadap depan laptop 3 jam untuk kaji satu benda.macam hampeh mula-mula.tapi lepastu saya fight balik dengan diri saya.saya balik rumah 4 hari.memang patut tak siap.orang yang tak balik rumah 4 hari pun still tak siap.itu semua bukan saya yang cakap.tapi kawan saya sendiri yang cakap :))

tapi satu la.kalau nak tolong semua orang memang tak mampu.kita tolong mana yang dekat saja.

all my supervisees members pun macam risau tak siap.tapi alhamdulillah.berbaloi.sangat berbaloi.tiap-tiap hari akan ada conversation.through mukabuku saja.bincangkan semua benda yang belajar.see..technology is helping.but only sometimes.hikhikhik

alhamdulillah.alhamdulillah.puas untuk semuanya :)

owh ya.jejaka masih macam biasa.layan saya macam biasa.setiap hari akan tanya apa saya buat.since dari 9 pagi buat kerja sampai pukul 12 malam,saya hadap semua kerja.itu belum lagi kalau jejaka dah kejut untuk solat subuh,then sambung cakap lagi sampai pukul 7 pagi lebih.before he started doing his stuf everyday.kalau dia call petang  pun,i put earphone,then we're talking,laughing,gossiping for each other sampai la dia surrender.tapi tangan saya masih menaip tau.itu yang buat kerja lagi cepat sebab makin senang hati kan?hihi,kita berborak dengan dia.hilang tekanan,hilang perasaan.tu yang kadang-kadang saya gedik lain macam tu.tak salah bila kita gembira kan?tak salah kan?kehkehkeh.lagipun,dia banyak buat saya ketawa.kita selesa.bila dah ketawa dia suruh kita berhenti pulak.ceh.menci tau. :)))

actually,dalam diam dia bagi kita semangat.suruh kita buat.bila bagi semangat,ada la sikit perasaan ikhlas datang walaupun kadang-kadang rasa letih.adrenalin makin bertambah.dan kita suka dengar jejaka membebel.i feels like im a kid.and i love being a kid.hihihi

telefon mak aloha dan abah salleh.senang hati sebab sedara mara semua datang jenguk abah salleh.mesti abah salleh gembira.apa tak nya,dia suka bila keluarga depan mata dia.dan mak pun mesti dah letih sangat tu.mak dah boleh gelak.abah dah boleh makan.dah boleh uruskan diri sendiri.itu yang lagi buat saya senang hati :))

i called alysha.my youngest niece

alysha rindu busu tak?

rindu.esok busu buat kek tak?

errr..errr..errr...

she's still young.talkactive like her mama.for information,she called her biological mother as IBU.she called angah which is her auntie as MAMA.and called angah's husband as PAPA.she's naughty.always sleepover with her mama.zzzzzzzzzzzzzzzz.

next session,i need to complete my drawing using solidworks,after drawing,going to lab and made that product by ourselves.i mean, 3 of group members are included.then. my strategic management subject.another group project.i need to analyse about the giant company,SPRITZER.my part is financial report which is the killest part. then,i had daddy's test and assignments.i got lab report to submit.3 lab report okkkkkkkkkkkkkk.and a test also for next week.finally, i need to participate in exam hall.only one subject.what a coooolllllllllllllllllll semester i have. (T.T)

who are said im not busy.this is called DISASTER.DISASTER. and DISASTER



supeervisees of prof razak.still have chatting on fb during thesis-ing.kehkehkeh,



thesis(s).my roomates and mine too.2 copies.skype-ing for while with jejaka.kalau sibuk nak tengok apa kita borak,try la enlarge.lalalala.


jengkel?jangan la macam tu.kita baru nak rasa happy.satu beban dah hilang.meh kenyit mata dulu meh.


thanks to all my sayang(s).friends and family who are always supported me to complete my horrible day.











No comments: